|
Notícies :: altres temes |
Jornada El Canvi
|
|
per Détourné Correu-e: detourne ARROBA detourne.org (no verificat!) |
03 des 2009
|
“El Canvi”, un punt de trobada per reflexionar, compartir i experimentar l'aposta vers un canvi desitjable, necessari i possible. |
EL CANVI
Una jornada per compartir, reflexionar, experimentar
Dissabte 19 de desembre, La Fàbrica (Celrà)
“No pretenguem que les coses canviïn si seguim fent el mateix. La crisi és la millor benedicció que pot succeir-li a persones i països perquè la crisi porta progressos. La creativitat neix de l'angoixa com el dia neix de la nit fosca. És en la crisi que neix la inventiva,els descobriments i les grans estratègies. Qui supera la crisi se supera a si mateix sense quedar “superat”.”
(Albert Einstein, 1879-1955)
Els estils de vida, els paradigmes de pensament i els sistemes d'organització socioeconòmica han experimentat grans transformacions al llarg de la història. Avui en dia existeixen molts col·lectius i autors que posen de manifest la necessitat d'importants i profundes transformacions en l'àmbit cultural, econòmic, polític, ecològic i social.
En aquest context, sorgeix la jornada “El Canvi”, un punt de trobada per reflexionar, compartir i experimentar l'aposta vers un canvi desitjable, necessari i possible.
MÉS INFORMACIÓ i programa de la jornada: www.detourne.org/elcanvi
Organitza: Nau Côclea i Détourné |
Mira també:
http://www.detourne.org/elcanvi |
This work is in the public domain |