Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
Santako: Qué passa aquí?
04 nov 2009
L´actual aclade accidental de Santa Coloma de Gramenet, el primer tinent d´alcalde, el Sr. Joan Carles Mas, és també el President del Consell Comarcal del Barcelonès (els càrrecs dels consells comarcals no els eligiexen els ciutadans), president de REGESA, etc.

El possible Alcalde futur de Santako, seria el Sr. Antoni Fogué, president de la Diputació de Barcelona (Tampoc els càrrecs de la diputació els eligeixen els ciutadans), és a dir, la trecera administració en volum de pressupost de catalunya, etc. ah! i també és el marit de la Sra. Manuela de Madre, que s´havia retirat de la política al 2002 (també com a alcaldessa de santako), per una greu malaltia, però que encara té les forces per a poder fer durant les dues últimes legislatures (actualment) coma a diputada al parlament de catalunya, etc.

Però, ens prenen per idiotes?

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Santako: Qué passa aquí?
04 nov 2009
Demà dijous 5 de novembre, a les 19h a la Plaça de la Vila.

MANIFESTACIÓ
FORA POLÍTICS CORRUPTES. ARA, EL POBLE!
Re: Santako: Qué passa aquí?
04 nov 2009
El Partido Republicano Socialista de Gramenet (PRSG) lucha por la independencia plena de Gramenet. No somos parte de Cataluña y reivindicamos la usurpación de la bandera catalana de los juzgados de Santako como proclama de nuestra lucha.

El PRSG reclama el derecho de autodeterminación y aspira a que Gramenet se constituya en una República Socialista.

Viva Gramenet libre y socialista!
Viva la República de Gramenet!
Re: Santako: Qué passa aquí?
04 nov 2009
El Partit per l´Autodeterminació i Independencia de Castellà i Ademuç es solidaritza amb la lluita del poble de Gramenet i de la seua vanguardia, el PRSG.
Visca la Republica Socialista de Gramenet!
Gramenet i Castellò, una mateixa lluita!!
Sindicato Sindicat