Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme : altres temes : pobles i cultures vs poder i estats : sense clasificar
Arran de les paraules del Sr. Carod Rovira a RAC 1
11 set 2009
És ABSOLUTAMENT normal xiular als col·laboracionistes i botiflers.
es-catco.jpg
Benvolguts,

arran de les paraules del Sr. Carod a RAC1 aquest matí de la Diada, voldria dir-li al Sr. Carod que jo veig normal que una part del poble català xiuli als representants polítics que justifiquen l'ocupació espanyola i volen mantenir-nos lligats a l'Estat que ens manté ocupats. A qualsevol país del món el poble xiularia als col·laboracionistes: a França, a Alemanya o als EUA. És ABSOLUTAMENT normal que es xiuli al PPC, al PSC i als que els donen suport.

El que no passaria en cap lloc del món es que un partit independentista i que lluités per la llibertat de la seva nació ocupada donés suport a un partit que justifica i manté l'opressió, com succeeix amb el PSC i el seu suport incondicional a tots els símbols de l'Estat (començant pel rei espanyol).

Sincerament, crec que hauria d'estar indignat amb vosté mateix. Com ho estem milers d'independentistes.

Salut.

D.G., Barcelona.
Llicenciat en Filosofia i en Documentació
Mira també:
http://www.freecatalonia.cat/fc/main.asp

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Arran de les paraules del Sr. Carod Rovira a RAC 1
11 set 2009
nació ocupada? el poble?
vols dir una mafia dolicocefala usurpadora d'una parla i d'una cultura per lucrar-se, d'una colla de lladres malcontents perque ja no xuclen de la moma tant com quan manava el capo di capi Giorgio Pujolini?
Ell sí que era un pedaç de patriota de debó i no aquest rojos xarnegos botiflers!
Quina llastima que si l'anés l'olla massa sovint!
Re: Arran de les paraules del Sr. Carod Rovira a RAC 1
13 set 2009
Els partits polítics representants dels poders econòmics al Parlament de Catalunya, que encara juguen mediàticament amb el nacionalisme, haurien de preguntar-se el següent... independència de què? Promouen un sistema que no difereix gairebé en res amb els dels altres partits parlamentaris de l'estat espanyol. Les seves Polítiques econòmiques neo-lliberals, que han viscut del "totxo" i l'especulació son similars. Quins beneficis reals tindríem el ciutadans de Catalunya? Jo crec que amb ells al poder, cap ni un! Però tots tranquils! Aquests dies tots llueixen bandereta catalana i tots contents, no?
Sindicato Sindicat