Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: @rtivisme
Universitats i Interior, Erc i Ic, es foten d'osties
29 mar 2009
de vilaweb
Creix la tensió entre Esquerra i Iniciativa per la polèmica actuació dels mossos
Guillot diu que qui ha d'assumir responsabilitats és el conseller Huguet

Creix la tensió entre Esquerra i Iniciativa arran de la polèmica actuació dels mossos. Mentre el secretari general dels ecosocialistes, Joan Herrera, tancava files amb Joan Saura, el seu homòleg d'Esquerra, Joan Ridao, demanava que a Interior s'assumissin responsabilitats polítiques. Així també s'ha expressat avui el consell nacional d'ERC. El vice-president d'ICV, Jordi Guillot ha respost assenyalant el conseller d'Universitats, el republicà Josep Huguet.

Guillot ha instat Ridao ha cercar responsabilitats polítiques en el seu partit, especialment en Huguet, per la gestió que ha fet de l'aplicació del pla de Bolonya. En el seu bloc, Guillot ha escrit avui: 'He llegit en diferents diaris que Joan Ridao, secretari general d’ERC, va més enllà de les possibles responsabilitats del senyor Olmos, director general de la policia, sobre els fets del passat 18 de març i les càrregues policials que hi van haver, i que exigeix més responsabilitats polítiques. Té raó. En té una de ben a prop; la del conseller d’Universitats Josep Huguet, d’ERC, per la seva gestió en l’aplicació del Pla Bolonya'.

El consell nacional d'ERC ha ratificat les declaracions d'ahir de Rido, i ha reclamat que s'assumeixin ràpidament responsabilitats polítiques per l'actuació desproporcionada dels mossos, tot i que de moment no han volgut dir cap nom; els republicans esperaran a que comparegui dimarts Joan Saura per donar compte de l'informe intern elaborat pels mossos sobre els incidents.

This work is in the public domain
Sindicato Sindicat