|
Notícies :: corrupció i poder |
Programa del dia 3 de novembre de 2008
|
|
per Koktel kontrainformatiu Correu-e: pepetapei@hotmail.com (no verificat!) |
04 nov 2008
|
Vam poder parlar amb Ramon Minoves, de la Plataforma antiincineradora de la Vall del Ges.
Amb Salvador Pallarès, de Mataró, vam parlar dels desallotjaments recents en aquesta ciutat dels espais okupats La Fibra i Àcrata.
Francesc Arnau ens va explicar com veu les eleccions als Estats Units. |
|
Vam poder parlar amb Ramon Minoves, de la Plataforma antiincineradora de la Vall del Ges. Ens va donar la seva opinió de la carta enviada als mitjans per l'Ajuntament de Sant Pere de Torelló, que els titlla de mentiders.
Amb Salvador Pallarès, de Mataró, vam parlar dels desallotjaments recents en aquesta ciutat dels espais okupats La Fibra i Àcrata.
Finalment, Francesc Arnau ens va explicar com veu les eleccions als Estats Units, en base als seus contactes amb gent molt lluitadora de Nova York, Filadèlfia i Baltimore. Aquestes seves opinions estan recollides a les Cròniques des dels EUA que redacta cada estiu. |
Mira també:
http://koktelkontrainformatiu.blogspot.com/ http://despatxdalp.blogspot.com/ |
This work is in the public domain |