|
Notícies :: especulació i okupació |
Raval: Un altre hotel? No el volem! Les seves necessitats no són les nostres necessitats!!!
|
|
per barri xino resisteix |
24 set 2008
|
Lluny de “reinventar Barcelonaâ€?, les polÃtiques públiques i privades de la “Barcelona guapaâ€? dutes a terme sobre el Raval als darrers 20 anys s’han dirigit a esventrar-lo, a desinformar-ne, assetjar-ne i expulsar-ne milers de veïns i veïnes, i a prescindir de les seves necessitats bà siques –habitatges, espais verds, equipaments socials, treball dignes– a fi d’estendre cap al centre de la ciutat l’aparador “desconflictivitzatâ€? i turÃstic en què pretenen convertir Barcelona. |
La humiliant conversió dels barris de Ciutat Vella en un immens parc d’atraccions per a turistes i gent d’un status econòmic superior s’encarna en el nou hotel de la Rambla del Raval que l’alcalde –titella del poder econòmic– inaugurarà el divendres 26. Envoltat d’un paisatge de pobresa i mancances estructurals, i situat just davant d’on els pistolers de la burgesia assassinaren l’anarquista Salvador SeguÃ, “el Noi del Sucreâ€? –amb les noves oficines per a CCOO i UGT, els sindicats grocs, al costat–, l’hotel simbolitza els violents processos urbanÃstics, econòmics i polÃtics del poder per esclafar la vida, l’autoorganització popular i l’antiautoritarisme al Raval, a Barcelona i a Catalunya... amb l’objectiu de fer-ne, de tot plegat, el negoci especulador d’uns pocs a costa de la misèria de molts.
Si vols oposar-te a la contÃnua presa de pèl, vine a la Rambla del Raval el primer dia de funcionament de l’hotel: porta-hi confetis, cassoles, xiulets, i protestem-hi junts.
DIVENDRES 26 A LES 7 DEL VESPRE,
AJUNTEM-NOS A LA RAMBLA DEL RAVAL!!! |
![](https://barcelona.indymedia.org/images/licenses/norights.gif) This work is in the public domain |
Re: Raval: Un altre hotel? No el volem! Les seves necessitats no són les nostres necessitats!!!
|
per ? |
25 set 2008
|
direcció del hotel? |
Re: Raval: Un altre hotel? No el volem! Les seves necessitats no són les nostres necessitats!!!
|
per ecsss |
25 set 2008
|
Barceló abre su hotel del Raval con 4.500 reservas confirmadas
Un nuevo edificio entra en funcionamiento en la rambla del Raval. El hotel Raval Barceló, un bloque cilíndrico de 38 metros de altura, abrió sus puertas ayer por la mañana. Por la tarde ya tenía casi 4.500 reservas confirmadas.
Para la subdirectora del hotel, Elisenda León, el edificio, que ha supuesto una in versión de 35 millones de euros, "rompe con la estética del barrio",cuyo mayor atractivo -afirmaes "la mezcla de culturas que se da en sus calles". La predicción de León es que los clientes de Raval Barceló serán "personas jóvenes y con profesiones liberales".
El hotel, de cuatro estrellas, podría revitalizar la zona. Su subdirectora explica al respecto: "Nuestra pretensión no es cambiar el barrio, pero no nos importaría ayudar a mejorarlo" |
Re: Raval: Un altre hotel? No el volem! Les seves necessitats no són les nostres necessitats!!!
|
per malatintam |
28 set 2008
|
Aquest hotel es una vergonya per al barri. |
Vergonya per al barri
|
per malatinta malatinta ARROBA moviments.net |
28 set 2008
Modificat: 08:08:38 |
![DSC02010.JPG](https://barcelona.indymedia.org/usermedia/image/5/DSC02010.JPG) |
![DSC02019.JPG](https://barcelona.indymedia.org/usermedia/image/1/DSC02019.JPG) |
![DSC02018.JPG](https://barcelona.indymedia.org/images/unavailable.png) |
fotos del viernes26 sep 2008 |