Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: ecologia
La Sal destrueix un bosc protegit a Sallent
25 ago 2008
La última agressió al territori causada pel runam salí del Cogulló a Sallent(Bages), ha destruït una part dels aiguamolls de la Corbatera, zona d'especial interès per ser lloc d'aus migratòries. Una bassa d'aigua salada, causada pel trencament d'un tub, ha matat una zona de 200 x 50 m de bosc i aiguamolls.
DSC00478.JPG
La Plataforma Prou Sal denúncia un cop més la destrucció que està patint el territori causat pel runam salí del Cogulló a Sallent, propietat le l'empresa minera Iberpotash, multinacional israelí.

El trencament del col.lector de salmorres (tub que porta aigua salada fins al mar) a l'altura dels aiguamolls de la Corbatera, ha estat la causa de la destrucció de bona part del paratge (200 x 50 m),situat a tocar del riu Llobregat.

El tub, pagat amb diner públic i propietat de l'ACA, és gestionat per Agbar, fet pel qual l'empresa minera en resultarà, un cop més, impune.

Segons alguns treballadors, el col.lector, amb 20 anys de vida, s'ha vessat més de 300 vegades en diferents punts del recorregut.

Perquè no podem seguir permetent aquestes agressions a casa nostra!!!

S'anima a tothom qui vulgui a difondre la notícia i el problema mediambiental, un dels més greus del país i alhora més desconeguts.

Prou destrucció del territori!!!

Prou Sal!!!

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more