|
Notícies :: globalització neoliberal : corrupció i poder : laboral |
Nova sanció a Parcs i Jardins per contractes en frau de llei
|
|
per males |
16 jul 2008
|
Contracte en frau de Llei |
Contracte en frau de Llei
Després de la condemnat del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) a l'Ajuntament de Barcelona a pagar 60.000 euros per la contractació en frau de llei que va fer l'Institut Municipal de Parcs i Jardins l'estiu de l'any 2004.i que va afectar a 41 persones, a les quals van contractar de manera interina per al període de vacances.
Encara que el temps del contracte que van complir va resultar ser superior al període de vacances que, en principi, substituïen. D'aquests treballadors afectats, cinc van decidir presentar la denúncia i el TSJC els va donar la raó, després de desestimar el recurs de cassació que havia presentat Parcs i Jardins.
Les indemnitzacions que ha hagut de pagar, els salaris de tramitació i les despeses judicials, a representat a Parcs i Jardins una despesa econòmica total que s'acosta als 60.000 euros
Ara Inspecció de Treball després de sol·licitar la CGT nova actuació a proposat una sanció contra el Institut Municipal de 1592'53€ per treballador/a, és a dir 7962'65€
Per més informació: |
Mira també:
http://malesherbes.blogspot.com/2008/07/contracte-en-frau-de-llei.html |
 This work is in the public domain |