|
Notícies :: ecologia |
Vídeo de PROU SAL (La Comelles perd els papers)
|
|
per Plataforma PROU SAL! Correu-e: prousal@hotmail.com (no verificat!) |
06 abr 2008
|
Un reportatge d'un canal de TV presenta el problema dels runams salins del Bages i la Plataforma PROU SAL
La Maria Comelles (Directora de Qualitat Ambiental, i d'ICV), perd els papers al final del reportatge. Val la pena veure el que arriba a dir, perquè perd els nervis i se li veu el plumero ecosocialista més antidemocràtic i prepotent. |
Aquest reportatge, fet per la Quatro, no té desperdici:
http://es.youtube.com/watch?v=x5fVchCYfY8&eurl=http://www.prousal.org/prousal.php?id=91&lang=ca
Explica quatre pinzellades del problema dels runams salins del bages i la salinització de les aigües. Que afecta el Llobregat fins a la ciutat de Barcelona.
El més bo del cas és quan entrevisten a la Maria Comelles (Directora de Qualitat Ambiental, membre d'ICV i ex-dona de l'actual conseller de Medi Ambient, Francesc Baltasar).
La sra Maria, ha estat l'encarregada de venir a calmar els ànims i prometre solucions per tots, mentre que a la pràctica les salinitzacions s'agreugen i Medi Ambient està tramitant l'ampliació de l'abocador, aquest cop legal, això si. També està tapant un runam petit, amagant la merda sota l'alfombra i, així, una rentada de cara més.
Dient que "els de la plataforma no diuen la veritat", o que "tothom sap que Medi Ambient ho porta un partit verd i ningú ens ha de dir com hem de fer les coses..." es cobreix de gloria, ecosocialista de debò. Bravo per la Comelles.
Salut i PROU SAL! |
Mira també:
http://es.youtube.com/watch?v=x5fVchCYfY8&eurl=http://www.prousal.org/prousal.php?id=91&lang=ca http://www.prousal.org |
This work is in the public domain |
Re: Vídeo de PROU SAL (La Comelles perd els papers)
|
per vaia tela |
07 abr 2008
|
vaia tela amb la Comelles, d'això se'n diu una ecologista de debò!
Ja està bé que se'ls hi vegi el llautó de tan en tan. |