Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: laboral
El PSUC viu amb els conductors/es de TMB
05 feb 2008
SOLIDARITAT AMB ELS TREBALLADORS DE TMB

PELS 2 DIES DE DESCANS SETMANAL

PROU REPRESSIÓ CONTRA ELS TREBALLADORS
cartell9f.jpg
Des del PSUC viu manifestem la nostra solidaritat amb la lluita engegada pels conductors i conductores d’autobusos de la TMB per aconseguir 2 dies de descans setmanal.
Considerem que l’actual situació en la que es troben els conductors i conductores d’autobusos, que disposen en la pràctica de només un dia de descans setmanal, significa un greu prejudici a les seves pròpies condicions de vida i, de retruc, reverteix en una precarització i manca de seguretat pel conjunt dels usuaris de servei de transport metropolità.
Resulta lamentable veure com un Ajuntament que es pretén d’esquerres mentre es dedica a aprovar pujades abusives del preu del transport ignora sistemàticament una reivindicació tan elemental com és la de disposar d’un temps raonable de descans setmanal. Enlloc d’assumir la seva responsabilitat envers els conductors de TMB i la resta de treballadors i treballadores que diàriament fan servir els autobusos, el consistori es dedica, amb l’inestimable ajuda d’alguns mitjans de comunicació afins, a criminalitzar les seves reivindicacions.
Per tot això, des del PSUC viu fem una crida al conjunt de treballadors i treballadores de l’àrea metropolitana a solidaritzar-se amb les reivindicacions dels companys de TMB, i denunciem que els responsables de l’actual conflicte són l’empresa i el propi Ajuntament de Barcelona.
D’altra banda, volem denunciar la repressió patida per aquest col·lectiu de treballadors a mans de la policia. En concret, volem manifestar la nostra repulsa a l’agressió patida pel company Teo, qui va rebre una pallissa a mans dels Mossos d’Esquadra quan realitzava la seva tasca en un piquet informatiu.
Considerem que aquesta agressió s’emmarca en una política repressiva que, tant a Catalunya com arreu de l’Estat, no busca altra cosa que atemorir als sectors de la classe treballadora que han demostrat més combativitat en la lluita pels seus drets.
En resum, un animem a participar a la manifestació prevista pel proper dissabte 9 de febrer, que començarà a les 18 h. a la Plaça Universitat de Barcelona, en suport a la lluita pels dos dies de descans dels conductors de TMB i per denunciar la pallissa rebuda pel company Teo.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El PSUC viu amb els conductors/es de TMB
05 feb 2008
Ah! i on viu?
Re: El PSUC viu amb els conductors/es de TMB
05 feb 2008
No és el mateix "prejudici" que "perjudici", que suposo que és el que es vol posar.
Re: El PSUC viu amb els conductors/es de TMB
05 feb 2008
Més jocs de paraules, aquest molt il·lustratiu de la seva situació:
PSUC uvi
Re: El PSUC viu amb els conductors/es de TMB
05 feb 2008
Hipòcrites...

Continueu donant suport a ICV i així en Sauron i la MyCul continuaran reprimint i explotant.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more