Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: altres temes |
Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
|
per CAJEI Correu-e: info ARROBA cajei.net (no verificat!) Adreça: www.cajei.net |
09 des 2007
|
El passat dijous 6 de desembre, dia de la Constitució espanyola, cinc Assemblees de Joves d'arreu del País Valencià presentaren el seu projecte polític davant els veïns dels seus respectius barris i viles, i anunciaren la seua incorporació a la Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI). |
Al llarg dels actes del dia es feu una crida al jovent perquè s'organitze davant els problemes que patim, i els representants de la CAJEI definiren els objectius de la coordinadora i la seua línia ideològica, així com les dues campanyes que s'estan duent a terme arreu dels Països Catalans: "Subversió per la Llibertat. Fora simbologia espanyola i francesa dels nostres carrers" i "Ni especulació ni destrucció: el Jovent defensa el territori".
La diada, definida com un seguit d'actes contra la Constitució espanyola que manté oprimit el nostre poble i nega la nostra realitat nacional, començà a València, on una quinzena de persones assistiren a l'acte de presentació de l'Assemblea de Joves de Benimaclet i esmorzaren coca de llanda sota el lema "Esmorza't la Constitució". Poc després a La Sénia, comarca del Montsià, un grup de vora 30 joves "dinaren la constitució" amb una botifarrada preparada per l'Assemblea de Joves d'aquesta localitat.
A les cinc de la vesprada començava al Casal Jaume I de Cullera la presentació de l'Assemblea de Joves de la Ribera Baixa amb la assistència de més de 50 persones. A l'acabar l'acte els assistents escoltaren puny en alt la Muixeranga i hi hagué un berenar popular. Per finalitzar el dia les Assemblees de Joves de Casinos, comarca de Camp de Túria, i l'Assemblea de Joves de Vinaròs, feren els seus respectius actes i es "soparen la constitució".
CAJEI
www.cajei.net info ARROBA cajei.net |
Mira també:
http://www.cajei.net/6desembre07_cronica.asp http://www.cajei.net |
 This work is in the public domain |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per penós |
10 des 2007
|
De debó que cal penjar això a indymedia.
Us l'esteu carregant |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per Un |
10 des 2007
|
Si La Sénia està a la comarca del Montsià, com digueu que és del País Valencià si això ja és Principat??? |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per manel |
10 des 2007
|
per que diueu principat?
principat de que , de quin princep?
algu m'ho pot explicar |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per Un altre |
10 des 2007
|
Hola manel, crec que es fa per fer servir un terme històric o algo així, i sobretot per no monopolitzar la paraula Catalunya que no sols representa sols el territori que ara és la comunitat autònoma... però probablement tot això ja ho deus saber.
Per cert, felicitats CAJEI, jo crec que indymedia és per això perquè els moviments socials mostrin a tothom què fan. |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per autonom indepe |
10 des 2007
|
Jo no se que hi ha de dolent en que els que lluiten mostrin ho que fan. Jo m´alegro de que avançin, i tu?
Felicitats CAJEI
Independència i socialisme! |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per Jan |
10 des 2007
|
Principat no ve de príncep. Ve de principal. Històricament era el territori principal, ja que a partir d'aquest es va crear el regne de Valencia i el de Mallorca. |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per un més |
10 des 2007
|
jo felicito a la cajei i a la gent que ha entrat a militar a les assemblees a que segueixin lluitan i volia mostrar tot el meu suport.
ara bé, no entenc el titular. hem sona una mica massa propagandistic, doncs les assemblees ja existien i ja formaven part de la cajei. per què nassos hi diu "noves"?
sincerament, tot el meu suport als que s'ho curren que el PV les coses estàn molt fotudes. |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per anims |
12 des 2007
|
Molt bé!!! cada cop hi ha més espais de lluita, més experiències i energies, més mans i veus diverses per aportar al moviment!
la lluita avança, endavant CAJEI! |
Re: Cinc noves assemblees al País Valencià se sumen al projecte de la CAJEI
|
per ei! |
12 des 2007
|
jo tampoc pillo això de "noves"!
algú ho pot explicar?
endavant i ànims! |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more