|
Notícies :: @rtivisme |
Manifest de Maulets pel 9 d’octubre
|
|
per Maulets Adreça: www.maulets.org |
01 oct 2007
|
|
Per l’habitatge i per la Terra, el jovent en peu de guerra!
Un any més les joves dels Països Catalans ens tornem a manifestar pels carrers de València el mateix dia en què s’inicià la nostra història com a poble amb l’entrada de Jaume I a la ciutat de València el 1238. Però hui no només hem de prendre els carrers per refermar-nos en la nostra existència com a poble i defensar la nostra història i cultura, eixim al carrer perquè no ens agrada el nostre present i perquè volem construir un futur diferent.
No ens agrada el nostre present perquè un cop més el poder polÃtic està en mans de la dreta espanyolista i reaccionà ria després de les darreres eleccions municipals i autonòmiques al PaÃs Valencià .
No ens agrada el nostre present perquè tota l’oposició al Partit Popular, des del PSOE fins a la suposada coalició d’esquerres i nacionalista, ens han tornat a demostrar a les joves valencianes que el seu projecte polÃtic no va més enllà de la lluita per la cadira i les subvencions i els importen ben poc els nostres problemes.
Estem fartes del nostre present. Un present que condemna a les joves dels Països Catalans, a romandre callades mentre destrueixen el nostre territori amb macroprojectes especulatius que enriqueixen uns pocs i ens perjudiquen a totes. Un present en el que a les joves ens és impossible accedir a un habitatge digne davant el negoci depredador que porten a terme constructores i immobilià ries amb la complicitat dels polÃtics de torn. Un present en el que les joves ens veiem condemnades a treballar de manera precà ria i temporal dintre d’aquest miserable sistema. En definitiva un present d’opressió social, nacional i de gènere, que ens porta a les joves a una situació extrema davant la que és necessari reaccionar.
Una reacció que no agrada, ni agradarà mai, els nostres enemics que ens volen callades i submises, i no dubten a l’hora de reprimir-nos i atemptar contra la nostra llibertat d'expressió. L’últim episodi d’aquesta criminalització el trobem les darreres setmanes en el cas dels nostres companys i companyes de Girona i de Figueres, criminalitzades pels mitjans de comunicació i perseguides per la justÃcia espanyola per mostrar el seu rebuig a la monarquia borbònica que ara fa 300 anys va ocupar una part del nostre paÃs i que avui representa l’herència més directa del franquisme.
Maulets, el jovent independentista i revolucionari, fem una crida a les joves del nostre paÃs a rebel·lar-se contra aquest present imposat. A sumar-se a les diferents lluites que portem a terme arreu de les nostres comarques des de la defensa del territori fins a la defensa del dret a l’habitatge digne. Cal que entre totes i tots els fem front per construir un paÃs lliure, sense classes i antipatriarcal.
Aquest any l’Esquerra Independentista ix unida al carrer per sumar les nostres forces i avançar juntes cap a la independència i la revolució social . Són moltes les passes que el nostre moviment fa cap a la unitat, campanyes com la dels “300 anys d’ocupació, 300 anys de resistència� n’és un exemple. La presa dels carrers de Barcelona de manera unità ria la passada diada en potser un altre. Però la unitat ha d’anar més enllà de les diades nacionals, per construir un moviment fort i seriós, capaç d’il·lusionar i de convertir-se en una alternativa real. És necessari que des d'avui el treball unitari siga una prà ctica dià ria a tots els pobles i comarques on som presents. No ens podem permetre caure en errades del passat, nosaltres som conscients de la responsabilitat històrica que tenim les joves en aquest moment i sabem que sense un moviment cohesionat i capaç de proposar una alternativa a l’actual sistema mai assolirem el nostre objectiu.
300 ANYS DESPRÉS EL COMBAT MAULET CONTINUA!
VISCA LA TERRA! |
 This work is in the public domain |
Re: Manifest de Maulets pel 9 d’octubre
|
per Mauleta |
01 oct 2007
|
Visca el vi que ens dona més plaers que la terra. |