|
Notícies :: corrupció i poder |
L’alarma per una desaparció d’un assistent a la manifestació d’ahir. Es confirma una detenció
|
|
per llibertat.cat |
30 set 2007
|
L’alarma per una desaparció d’un assistent a la manifestació d’ahir. Es confirma una detenció |
|
L’alarma per una desaparció d’un assistent a la manifestació d’ahir. Es confirma una detenció
www.llibertat.cat
30.9.07 Aquest migdia ha sortit en llibertat sota cà rrecs un detingut a la manifestaició d’ahir a Barcelona sota el lema La repressió mai ens tallarà les ales, tot i que la convocatòria finalment es va dissoldre El jove detingut per agents de paisà al Portal de l’Àngel ha declarat a la comissaria de Les Corts a les 12’45h i ha estat citat per demè al matà per declarar com imputat per “atemptat contra l’autoritat� al Jutjat.
L’imputat, David E.L. va ser detingut per agents de la policia secreta dels mossos mentre retornava de la manifestació, que ja s’havia desconvocat sense més incidents posteriors. Segons alguns testimonis visuals una persona va ser atacada per un grup de policies de paisà i agredida de manera violenta al Portal de l’Àngel. Aquesta descripció correspon amb la informació que aquest matà s’ha conegut de la detenció d’aquest jove.
Fins aquest matà no s’ha tingut notÃcia oficial d’aquesta detenció. Però el seu entorn d’amistats sospitaven que podria haver estat detingut perquè sabien que havia assistit a la manifestació d’ahir. La seva desaparició va alarmar els amics/ques i companys/es, que durant les hores posteriors a la nit d’ahir es van posar en contacte amb col.lectius antirepressius. A través d’Alerta Solidà ria s’ha pot confirmar la seve detenció fa poques hores.
Segons algunes informacions presencials un cop acabada la convocatòria a favor de la llibertat d’expressió i manifestació nombrosos grups de policies de paisà van estar encalçant persones que retornaven cap a casa en finalitzar la manifestació. |
Mira també:
http://www.llibertat.cat |
 This work is in the public domain |
Re: L’alarma per una desaparció d’un assistent a la manifestació d’ahir. Es confirma una detenció
|
per més |
30 set 2007
|
Ja se saben més coses:
Veís de Terrassa detingut ahir:
http://www.llibertat.cat/content/view/1401/1/ |
Re: L’alarma per una desaparció d’un assistent a la manifestació d’ahir. Es confirma una detenció
|
per més més clar |
30 set 2007
|
sembla que hi hagi hagut dos detinguts. |