|
Notícies :: amèrica llatina |
Jornades Llatines a l'Ateneu Candela 8 i 9 de Juny
|
|
per Trans |
05 jun 2007
|
Un cop més La Casa Nicaragua i El Frijol Rebelde s'alien per a realitzar unes jornades per promoure la solidaritat global i difondre els projectes que s'estan desenvolupant tan a Nicaragua com a Guatemala, des d'aquest dos col·lectius que treballen des de l'Ateneu Candela amb una mirada arreu del món. |
|
Les Jornades s'inicien el divendres dia 8 amb la presentació de les brigades a Nicaragua i Guatemala de cara a aquest proper estiu i els projectes que es desenvoluparan, amb particpants dels dos col·lectius i amb les protagonistes de les Brigades. Després podrem gaudir d'un magnífic sopar senegalès.
La Jornada continua dissabte al migdia amb una bacanal Nicaragüenca a partir de les 14:00h. Tot seguit a les 17:00h de la tarda es farà la projecció de la película " Voces Inocentes" de Luis Mandoki on es tracta la situació de la guerrilla a Centreamerica durant la dècada dels 90.
A les 19:30h començaran els concert amb el Cantautor Nicaragüenc Javier Lopez i a les 22:30h els CHE SUDAKA ens deleiteran amb els seus magnífic ritmes llatins. També hi haurà sopar per a tots aqulles qui vulguin i uns postres exquisits imortats de Guatemala!
No hi falteu!!! |
Mira també:
http://www.communia.org/candela/?q=node/711 http://www.communia.org/candela/?q=node/707 |
![](https://barcelona.indymedia.org/images/licenses/norights.gif) This work is in the public domain |
Re: Jornades Llatines a l'Ateneu Candela 8 i 9 de Juny
|
per llatines? |
05 jun 2007
|
que vindran romans? i els italians, on són? i els romanesos?
quan dieu llatines voleu dir que "a la merda" les cultura americana indígena, no?
Amèrica no és llatina, Amèrica és indígena!
Espanyols, go home |
Re: Jornades Llatines a l'Ateneu Candela 8 i 9 de Juny
|
per @@@@@@@ |
05 jun 2007
|
TOMI RECLAMA LAS POSESIONES DE FILIPINAS DEL ABUELITO "ER CONDECITO " |
Re: Jornades Llatines a l'Ateneu Candela 8 i 9 de Juny
|
per ¡Trolls go home! |
07 jun 2007
|
Los que criticas no se esconden de nada, han demostrado y siguen demostrando con hechos lo que son, con lo cual te guste o no es absurdo justificar-se aquí, ante el anonimato. Pero… ¿y tu? ¿Que has demostrado? ¿Que errores has cometido? ¿Qué aciertos? ¿Quién eres? ¿Eres poli? ¿Un resentido con alguien o con algo? ¿Un paranoico?… Bueno supongo que todo y nada, simplemente un Troll aburrido. |
Re: Jornades Llatines a l'Ateneu Candela 8 i 9 de Juny
|
per aupa Frijol |
07 jun 2007
|
totes sabem qui ets i ja no ens fareu més mal, ens hem inmunitzat a la basura.
Visca el gueto!
Seguim |