|
Notícies :: criminalització i repressió |
Núria Pòrtulas torna a la presó
|
|
per jo |
04 jun 2007
|
Núria Pòrtulas torna a la presó després de declarar davant el jutge Juan del Olmo
Ara s'espera la decisió del fiscal de deixar-la en llibertat o imputar-la |
Núria Pòrtulas, la noia de Sarrià de Ter detinguda des del febrer a Madrid per presumpta pertinença a banda armada, ha declarat avui a l'Audiència Nacional espanyola davant el jutge Juan del Olmo. Pòrtulas ja va declarar-hi just després de ser detinguda i d'haver-se-li aplicat la llei antiterrorista. Aquesta segona declaració, de dues hores, ha girat al voltant de la documentació incautada al domicili de Pòrtulas i ha estat concedida a petició del seu advocat, Benet Salellas, que n'ha demanat l'absolució per manca de proves inculpatòries.
L'advocat ha informat després de l'interrogatori que Pòrtulas ha explicat tots els punts sobre la documentació que se li va incautar, entre la qual hi ha retalls de premsa i alguns fitxers informà tics. En un disc, segons l'acusació, hi ha instruccions baixades d'internet per fabricar còctels Molotov.
Durant la declaració, Benet Salellas ha aportat al jutge les deu mil signatures i les vint-i-cinc mocions aprovades en municipis catalans (entre els quals hi ha Girona) a favor de la llibertat de Pòrtulas.
A migdia, Pòrtulas ha tornat a la presó de Soto del Real. Ara s'espera que el fiscal, Miguel �ngel Carballo, informi a favor o en contra de la posada en llibertat de la noia. Per Salellas, ja no hi ha cap indici per imputar o mantenir la presó provisional a Pòrtulas.
Des de la detenció, el 7 de febrer, hi ha hagut nombroses concentracions de suport al Principat i també moltes crÃtiques a la gestió del Departament d'Interior. |
 This work is in the public domain |
Re: Núria Pòrtulas torna a la presó
|
per un |
04 jun 2007
|
Núria lliure ja!!!
Lliures totes!
Fora la llei antiterrorista |
Re: Núria Pòrtulas torna a la presó
|
per quin acusació! |
04 jun 2007
|
"En un disc, segons l'acusació, hi ha instruccions baixades d'internet per fabricar còctels Molotov."
www.google.con - poseu "molotov cocktail homemade".
i? on és el delicte? no ho entenc. |
Re: Núria Pòrtulas torna a la presó
|
per crist |
04 jun 2007
|
Els delictes no hi són, els creen per fer delincuents. |
Núria Pòrtulas i Juan lliures ARA!!!
|
per ajbg |
04 jun 2007
|
a l'època medieval si molestaves t'acusaven de bruixeria i fora, avui en dia t'acusen de terrorisme. |
Re: Núria Pòrtulas torna a la presó
|
per Pau |
04 jun 2007
|
LIBERTAD NURI Y JUAN
ABAJO LOS MUROS DE LAS PRISIONES |