Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Comentari :: indymedia
Crida a fer servir la columna de convocatòries d'Indymedia
19 feb 2007
Estic cansat de veure com la majoria de notícies publicades a la columna de la dreta d'indymedia son convocatòries d'actes. Per a la convocatòria d'actes ja tenim la columna de l'esquerra. Demanaria als moderadors d'indymedia que només permetin fer-ho a la columna de l'esquerra. Els objectius son varis:
-Per una banda que els debats que es generen a l'entorn de diferents notícies, comentaris, comunicats... perdurin uns quants dies i no desapareguin en seguida de la plana principal al ser desplaçats per les convocatòries.

-Que la gent no publiqui vàries vegades el mateix acte pel mateix motiu que acabo d'exposar: Com que l'acte que vull publicitar ja ha desaparegut de la plana principal, el torno a publicar.

-Que els col·lectius, a l'hora de preparar un acte puguin saber més fàcilment com està aquell dia d'actes i per tant no es solapin amb tanta facilitat.

És qüestió d'acostumar-nos a fer servir la columna de l'esquerra i ja està!!

Salutacions

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Crida a fer servir la columna de convocatòries d'Indymedia
20 feb 2007
Estic totalment d'acord!

I si les entitats han de publicar un cartell, bé poden enllaçar amb la seva pàgina-web o pujar-lo i enllaçar-lo de la galeria-media.
Re: Crida a fer servir la columna de convocatòries d'Indymedia
20 feb 2007
Sis plau siiiiiiiiiii!!!!tambè estic d'acord, ens estalviarem totes molt de temps.

A cops pot ser que la gent ho posi a la dereta per afegir un manifest o explicació , pero tambe el posaria a la columna de la esquerra omplint un altre apartat per aquest afer.

Per cert, quan no hi han accions em fot molt que es posi; "cap acció per avui"... . Es podria cambiar per;"cap acció publicada".

Pot ser que a Indymedia necessiteu ajuda per fer la moderació; demaneu ajuda si cal.

Un abraç
Re: Crida a fer servir la columna de convocatòries d'Indymedia
20 feb 2007
Tambè guanyariem molt, molt, molt de temps si a la columna de la dereta, els autors
posin ben clar:

TITUL QUE RESUMEIX EL CONTINGUT; si hi han autors que no son capaços de fer-ho demaneu ajuda... . Si els autors no ho fan deixaria confiança per a que els moderadors ho faguin.

No m'agradaria pensar que això passa en part per un cert caracter "catalanet reservat i poc transparent" i/o per que l'autor creu que si posa un titol clar, la gent clicara menys el seu article...

Pot ser que Indymedia agui de posar algùn recordatori o algo aixi avanç de poguer penjar l'article.

Salut
Re: Crida a fer servir la columna de convocatòries d'Indymedia
20 feb 2007
l'agenda de www.llibertat.cat també esta molt bé i molt completa!
Re: Crida a fer servir la columna de convocatòries d'Indymedia
20 feb 2007
jo tambe agrairie q ho penjareu a la agenda :)
Sindicato Sindicat