Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats
Un diputat "ciutadano" és col·laborador de Libertad Digital
22 nov 2006
Antonio Robles, diputat del "Partit de la Ciutadanía" és des de fa temps col·laborador del pamflet ultrafeixista "Libertad Digital"
bandera4b.jpg
Després de descobrir-se que Albert Rivera va ser militant del PP, ara sabem que Antonio Robles, també diputat a Catalunya de l'autodenominat "Partit de la Ciutadanía" és des de fa temps col·laborador del pamflet ultrafeixista "Libertad Digital", propietat de Federidco Jimémez Losantos. La seua seció anomenada "Izquierda liberal" no té res d'esquerres ni res de liberal, té com a tema exclusiu els insults al poble català, la desinformació i la intoxicació propagandística en l'estil habitual de l'esmentat pamflet digital.

http://www.libertaddigital.com/php3/otros_ar.php3?cpn=663&firma=1

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Un diputat "ciutadano" és col·laborador de Libertad Digital
22 nov 2006
Aqui us deixo el seu mail per qui li vulgui fer regalets.
antoniorobles1789 ARROBA hotmail.com
Re: Un diputat "ciutadano" és col·laborador de Libertad Digital
24 nov 2006
Jo he llegit algunes de les opinions i no em semblen ultrafeixistes...si em pots passar un enllàç..aixi m'informo..gràcies
Sindicato Sindicat