Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juny»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
Convocada una concentració a Mislata contra el racisme
16 nov 2006
psoeno.jpg
Convocada una concentració a Mislata contra el racisme


Els col•lectius antifeixistes han decidit treure al carrer la seua denúncia convocant una concentració pel proper divendres dia 17 a les 20h a Mislata. Un kebab d'aquesta població propietat d'una familia del Pakistan, ha patit en vint dies dues agressions on els insults racistes i el despreci per la seua condició d'immigrant ha estat reiterat. El delegat de govern negà però que aquestes agressions tingueren motivacions racistes, extrem desmentit per veïns del barri i per la mateixa víctima.

Redacció/València

Les darreres agressions patides per un ciutadà de Mislata (l'Horta) d'orígen pakistanés han espentat els col•lectius antifeixistes a convocar una concentració al mateix lloc de l'agressió per mostrar la seua solidaritat amb els afectats i denunciar la impunitat dels grupuscles feixistes que darrerament han accentuat la seua activitat a la ciutat de València.

Després de la detenció ara fa un mes de dotze joves neonazis per una agressió a l'Albereda de València, el delegat del govern, Antonio Bernabé s'afanyà a negar que es tractés d'elements ultres, i que tan sols eren gamberros. La manca d'interés, segons denuncia el comunicat de la concentració, respón o a la ineficàcia de l'Administració per aturar aquests episodis o a una descarada complicitat amb l'extrema dreta, "massa acostumada a fer sempre el que vol sense cap conseqüència".

També es té coneiximent d'altres agressions al barri del Carme de València i a alguns instituts de la comarca que no han sigut denunciades, segons informen els col·lectius antifeixistes, que des de fa mesos venen advertint de la proliferació de l'activitat ultra al País Valencià.

La concentració tindrà lloc el proper divendres 17 de novembre a les 20hs a la plaça del músic Ramón Ibars, junt a la parada de metro de Mislata.
Mira també:
http://valencia.indymedia.org/display.php?articleId=2933

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more