|
Notícies :: antifeixisme : corrupció i poder : criminalització i repressió : amèrica llatina |
Encara està ocupat el consolat mexicà de Bcn?
|
|
per ? |
31 oct 2006
|
|
Ahir per la nit vaig rebre un sms on es demanava solidaritat per la gent que estava ocupant el consolat mexicà a barcelona... Pensava que l´acció d´ocupació solament havia durat unes hores pel matí. No he vist cap info nova a indymedia sobre el tema i per suposat, les corporacions informatives han amagat la info.
Com està el tema? Continua ocupat el consolat mèxic a a bcn? Encara es necseita gent de suport?. |
Mira també:
https://barcelona.indymedia.org/newswire/display/279386/index.php |
 This work is in the public domain |
No, no està ocupat
|
per aaa |
31 oct 2006
|
Efectivament el consulat va ser ocupat per dues hores, de 12 a 14h del dia d'ahir.
Seguim les notícies i tinguem en compte que hi haurà properes convocatòries en breu per donar suport al l'APPO. |
Re: Encara està ocupat el consolat mexicà de Bcn?
|
per Oaxaca resiste |
31 oct 2006
|
Hola companys:
Efectivament, la ocupació simbólica del consulat va durar dues hores, en la que van participar una trentena de persones que també van plantar tres tendes d'acampades, mentres es parlava amb el consul de Mèxic, qui es va mostrar molt nerviòs i, fins i tot, acollonit per la gent. El que volia la gent era fer una acció per fer públic el que està passant a Oaxaca: com a mínim, ja hi ha 17 morts, entre ells menors d'edat. Hi ha uns 70 detinguts, alguns d'ells segrestats en helicopter o en furgonetes camuflades, i es tem que hagin pogut ser traslladats a presons militars.
De moment, dimecres hem quedat a les 12h. a la Casa de la Solidaritat de BCN, c/Vistalegre), on preparem un acte per al dijous i per dissabte. Dijous haurà una cercavila a les 18h. a la Pç. Reial(a baix de les Rambles). Esteu tots i totes convidades.
Per cert, pels que no siguin de Barcelona, com jo, molaria que preparessim alguna cosa, malgrat només sigui una paradeta informativa, a les nostres ciutats o pobles. També estaria molt bé que desde les universitats és comencés a parlar sobre el tema. A l'UAB se'ls està proposant avui mateix. Així que, companys universitaris que llegiu això, penseu que podeu fer des de les aules i difongueu les convocatories que anirem posant a Indymedia, Contra-Infos i altres mitjans.
Per qualsevol dubte, ganes de participar en els actes o el que volgueu: ellokal ARROBA pangea.org o lobo9y_l ARROBA hotmail.com
Salut i Revolució!! Oaxaca Resiste!! |