Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
Concert Contra el Golf de Vilalba!
09 oct 2006
Concert Contra el golf de Vilalba, 11 d'octubre a Cardedeu Obrint PAS!
NO AL MEETING POINT!!!!!!!!
Concert contra el Golf de Vilalba
11 d'octubre a 2/4 de 10 de la nit
al Poliesportiu de Cardedeu

Obrint Pas, La Carrau, Sorkun, El mal ja està fet, Answer...

Venda d'entrades:
Bar tarambana i La Traca (Cardedeu)
Disc-k7 (Granollers)
Llibreria 4 Gats (Sant Celoni)

Entrada anticipada: 9 euros Taquilla: 12 euros

Org. Plataforma per Vilalba
Associació Cultural l'Esquellot
Casal Popular La traca
Mira també:
http://www.esquellot.cat

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Concert Contra el Golf de Vilalba!
10 oct 2006
aixoò... OBRINT NAS
son uns pijos burgessos! es que la pasta és la pasta, oi que si?? i les drogues van molt cares.
alé!! drogueu-vos molt que és això és ser un revolucionari!!! anar als concerts i les festes i prou, a les manis no va ningú però pels concerts tots son comunistes, revolucionaris i che guevaras, o almenys vuleu aparentar aixo amb tanta samarreta.. BEVNGUTS A LA SOCIETAT DE L'ESPECTACLE!!
vosaltres també sou l'enemic.
Re: Concert Contra el Golf de Vilalba!
10 oct 2006
pobre noi/a...
Li falten cinc minuts.
Re: Concert Contra el Golf de Vilalba!
10 oct 2006
o més aviat li falta tota una hora! :p
Re: Concert Contra el Golf de Vilalba!
10 oct 2006
ànim a la gent de la plataforma contra el golf de vilalba, porten anys ja lluitant perquè no es destrueixi el territori del vallès oriental amb més camps de golf i més especulació urbanísitica. Si no fos per la plataforma el golf portaria anys fet i els xalets que acompanyen el camp i que són realment el motiu de la construcció d'aquest, ja estarien construits i plens de pijos burgesos de debò fent referència al que deia el capullo de més amunt, que hauria de saber que el concert és per recaptar fons pel procés judicial que està obert contra les promotores del camp de golf, els advocats valen pasta!

Ah! i pels revolucionaris com el company hi ha una mani convocada per la PAC (Plataforma Antifeixista de Cardedeu) a les 8 del vespre del mateix dia, així ja estaràs més tranquil i no caldrà que passis pel concert

A VILALBA NI GOLF NI XALETS!

Feixisme ni a Cardedeu ni enlloc. PAC
Sindicato Sindicat