Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: sexualitats
Un informe de l’ONU afirma que dones, minories i homosexuals són les principals víctimes de la violència a l’Iraq
15 ago 2006
Els fruits de l’ocupació a l’Iraq.
iraq.gif
L'ONU denuncia la mort d'almenys 6.000 civils iraquians durant maig i juny
Gairebé 6.000 civils van morir a l'Iraq durant maig i juny passat, mentre que els segrests i la tortura continua estenent-se, segons un informe de l'ONU. El dossier, presentat ahir per la Missió d'Assistència de l'ONU a l'Iraq (UNAMI), indica que han augmentat els crims per qüestions sectàries a tot el país i també el nombre de professionals que són víctimes de la violència.
Segons les dades de l'UNAMI, el maig van morir 1.294 civils, (entre ells 58 dones i 17 nens), mentre que el juny les baixes van ser de 1.554 civils (66 dones i 30 nens).
A aquestes xifres, facilitades pel Ministeri de Salut, s'unirien els 2.970 cossos no identificats rebuts en l'Institut Metge Legal de Bagdad, el que eleva la xifra de morts el maig i juny a 5.818 civils.
L'informe denuncia que cents de professors, jutges, doctors, líders religiosos són blancs dels actes de violència, mentre que són milers els iraquians que s'ha vist obligats a desplaçar-se a altres àrees del país.
"Les dones, les minories nacionals i religioses, així com els homosexuals, són les principals víctimes de la persecució i la intimidació", sosté el document.
Des de la invasió d'EUA a l'Iraq el 2003, han mort almenys 50.000 persones, de les quals 18.933 es van produir per enfrontaments militars i atacs terroristes entre el 5 d'abril de 2004 i l'1 de juny passat.
Mira també:
http://www.iraqsolidaridad.org/
http://www.fagc.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Un informe de l’ONU afirma que dones, minories i homosexuals són les principals víctimes de la violència a l’Iraq
15 ago 2006
Les principals víctimes són les majories, de dones, de nens, d'homes, d'homosexuals, d'heterosexuals, de blancs, de negres, de marrons...la majoria del POBLE i de gent de la CLASSE treballadora.

No pas cap minoria.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more