|
21-25 juliol: 4a.edició del "Tinto de Verano" a Ruesta
|
|
per La XarXa de Sant Andreu Correu-e: xarxasantandreu@gmail.com (no verificat!) |
02 jul 2006
|
Del divendres 21 al dimarts 25 de juliol tindrà lloc al petit poblet de Ruesta (pre-Pirineu aragonès) la 4a. edició del "Tinto de Verano", una proposta de trobada - campament d'estiu de gent dels moviments socials més diversos d'arreu de l'estat |
Aquesta edició està impulsada des de gent del sindicat CGT, d'Ecologistas en Acción, de la xarxa estatal contra l'exclusió social Baladre, de l'Observatori del Deute o del MOC-Alternativa Antimilitarista, però també per gent de col.lectius locals més petits com Zambra de Màlaga, La Tavaya de Logronyo o La XarXa de Sant Andreu (Sant Andreu de Palomar, Barcelona) i ARA!-Santa Coloma (Santa Coloma de Gramenet).
En un ambient plenament estiuenc, relaxat i informal mirarem de conèixer-nos millor, parlar, debatre, però també descansar i divertir-nos, amb un programa que combina una part més de xerrades i debats amb una altra vessant més lúdica (banys de fang al pantà, video-fòrums, festetesa la nit, ...).
Els dos temes que mirarem d'abordar amb més profunditat en aquesta edició són el de la participació i el dels drets socials (immigració, vivenda, ...), tot i que també en tocarem d'altres. Podeu veure l'avanç del programa a la web www.nodo50.org/tintodeverano
L'allotjament serà en tendes en una zona d'acampada i els àpats (vegetarians) seran comuns. Hi ha possibilitat d'allotjar-se en alberg també.
El lloc és un petit poblet abandonat per la construcció d'un pantà al pre-Pirineu aragonès (prop d'Iruña-Pamplona, Jaca o Sangüesa). Aquest poble va ser cedit a la CGT per part de la Confederació Hidrogràfica de l'Ebre l'any 1.988 per la seva rehabilitació i l'històric camí de Santiago travessa pel mig del poble.
Des de La XarXa de Sant Andreu estem impulsant l'assistència i la participació. Ens podeu contactar per demanar més informació, aclarir dubtes, etc. a xarxasantandreu ARROBA gmail.com
Més informació sobre l'event a la web www.nodo50.org/tintodeverano i sobre el lloc a www.ruesta.com |
Mira també:
http://www.nodo50.org/tintodeverano http://www.ruesta.com |
 This work is in the public domain |