Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió : immigració : laboral
Els treballadors en vaga de Mercadona es manifestaran divendres al barri obrer de Sants
21 jun 2006

Aquest divendres 23 de juny, a les 18:30h, a Plaça Espanya amb Carrer de Sants iniciarem una manifestació a favor de la vaga de Mercadona, i reclamant la readmissió dels acomiadats.

¡No hi faltis!
¡Ajuda als treballadors en lluita per la seva dignitat!

El proper divendres 23 de juny els treballadores en vaga de Mercadona, convoquen des de la Secció Sindical de CNT, una manifestació al barri obrer de Sants.

Sants, barri amb una llarga història de lluites de treballadors, socials i veïnals tornarà a acollir novament els vaguistes de Mercadona, que es manifestaran per a denunciar les barbaritats de l'empresa i a favor de la readmissió dels acomiadats.

Aquesta és una vaga molt dura i molt llarga, contra la Patronal i amb l'Estat en contra. Només tenim la Solidaritat Obrera, veritable eïna de progrés i transformació social.

Per això, no els deixis sols! Demostra la teva solidaritat! Vine a la manifestació!

DIVENDRES 23 DE JUNY

18:30h - Plaça Espanya amb Carrer de Sants

Aquesta vaga és de totes i la guanyarem!


Caixa de Resistència: 2100 (La Caixa) - 1183 - 35 - 0100505773

Mira també:
http://barcelona.cnt.es
http://www.cnt.es/mercacoso

This work licensed under a
Creative Commons license
Sindicato Sindicat