Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme : immigració
Apallisats dos nois a palamós per naziespanyolistes
03 jun 2006
Detinguts i posats a disposició judicial cinc skins d'entre 19 i 25 anys de Palafrugell i Begur acusats de propinar una brutal pallissa a dos joves magrebins la matinada del passat dia 5 a Palamós. Els agredits van patir, a més de nombrosos cops, doble fractura de mandíbula un i fractura de tibia i peroné l'altre.

Segons la versió policial, l'agressió va tenir lloc a l'avinguda Onze de Setembre d'aquesta localitat de la Costa Brava quan els dos marroquins, després de sortir d'un local d'oci, passejaven tranquil·lament per la zona vestint roba esportiva del FC Barcelona. Va ser llavors quan un grup d'unes vuit persones se'ls va acostar per darrere i, sense més, la van emprendre a cops amb ells alhora que els insultaven fent referència al seu origen i a la vestimenta que lluien.

A conseqüència de l'agressió, una de les víctimes va caure al terra, on va continuar rebent puntades de peu sense pietat, provocant-li una doble fractura de mandíbula. L'altre va intentar fugir enmig d'una pluja de cops i va ser llançat des de l'alt d'un mur de prop de tres metres d'altura. Al caure va patir fractura de tibia i peroné.

Els escorcolls realitzats a terme per la policia local primer i pels Mossos després van permetre identificar i detenir entre els dies 16 i 18 passats a cinc dels agressors, quatre dels quals tenen antecedents penals. Els detinguts, que després de comparèixer davant el jutge van ser posats en llibertat amb càrrecs, són Manuel H. H., Claudio Yermer V. B., Carles S. R. i Matías Damián C. M., de Palafrugell, i Alejandro M. R., de Begur.

Font


This work is in the public domain

Comentaris

Re: Apallisats dos nois a palamós per naziespanyolistes
04 jun 2006
"judicial cinc skins d'entre 19 "... cinc KE¿??¿ ja que intenteu transmetre informació coherent i realista, sense manipulacions... tingueu una mica més de vergonya i no poseu SKINS, un Nazi no es un skin i mai u sera.
Reviseu les noticies abans d'enganxarles...

100% SKINHEAD ANTIFEIXISTA
Re: Apallisats dos nois a palamós per naziespanyolistes
04 jun 2006
bona observacio company.d'on treuen aixo de que hi han skins nazis? Mai ho havia sentit.Quina imaginacio que te la gent.
Re: Apallisats dos nois a palamós per naziespanyolistes
04 jun 2006
Hi ha molts babaus que juguen a ser dolentots i que es disfressen de skins, és lo que hi ha.
No diueu xorrades
05 jun 2006
També hi ha dolentots que porten bambes nike i es pentinen a clenxa, i no per això tots els que porten nike i es pentinen a clenxe son igual de dolentots...quanta ignorància i quants prejudicis.
Re: Apallisats dos nois a palamós per naziespanyolistes
05 jun 2006
Pero resulta que el babaus que volen jugar a ser dolentots i fer por als nens sempre es disfressen de skins, com et deia és lo que hi ha. A veure si creixeu una miqueta.
Sindicato Sindicat