Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Agost»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: @rtivisme : pobles i cultures vs poder i estats
La Mêlée del Gremi [rap]
03 jun 2006
La Mêlée existim des de finals dels 90, som tres microfons [Sublim Hàlit, Jonny2D2 i PorcV] i un DJ [K]. Neixem de l'incoporació de PorcV a Luneros (grup compost per Charly Chan, Er Nen i J2D2). K fou el pont que desencadena el principi: Luneros accepta col.laboracions de PorcV. Dos dels membres residim a Berga i els altres dos a BCN ciutat. El projecte evoluciona rapidament. A aquesta grabació casera teniu alguns temes, d'entre 2001 i 2003, grabats a casa de Sublim Hàlit. Els primers temes que aparagueren son els que ben aviat podreu sentir a "La puta merda".

"Rap en català i que follin els complexos"

+ 01.Pla Contrapicat (Intro) | 02.La Puta Merda | 03.Així Eixía | 04.Panqui(La Catana) | 05.Tan Insans | 06.Calitja | 07.Solgats | 08.Prou +


This work is in the public domain

Comentaris

Re: La Mêlée del Gremi [rap]
03 jun 2006
Això sona gordíssim com sempre! Salut i palante companys!
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
04 jun 2006
us proposo que el proper cop, publiqueu les cançons en format obert .OGG. A diferència del format MP3, Ogg Vorbis és un format lliure. A més a més, ocupa menys i és de major qualitat.

+ info:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Ogg_Vorbis
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
05 jun 2006
Les cançons són d'una web que no és la seva.
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
06 jun 2006
Gràcies per penjar la notícia amic! Tot i que la vam treure per St.Jordi ;)
Això de l'ogg vorbis!? No en teniem coneixament. És reprodueix en un reproductor personal? Rotllo ipod o qualsevol àtre marca?

Wolfangel, què vols dir!?
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
06 jun 2006
Ara rumiant.... He pensat que cal remarcar que tot i estar escrit en primera persona, el text del capdamunt, no lhem escrit nosaltres . Crec que és degut a què l'amic ha extret l'escrit d'alguna de les pàgines de rap on tenim penjada la puta merda. Si haguessim volgut fer publicitat aqui, vam creure que no era un lloc per fer publicitat, ho hauriem fet a l'abril no ara. M'agradat, però que a algu l'hi hagi molat prou com per voler-ho compartir. Moltes gràcies de nou.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more