|
Notícies :: @rtivisme : pobles i cultures vs poder i estats |
La Mêlée del Gremi [rap]
|
|
per QAS |
03 jun 2006
|
La Mêlée existim des de finals dels 90, som tres microfons [Sublim Hàlit, Jonny2D2 i PorcV] i un DJ [K]. Neixem de l'incoporació de PorcV a Luneros (grup compost per Charly Chan, Er Nen i J2D2). K fou el pont que desencadena el principi: Luneros accepta col.laboracions de PorcV. Dos dels membres residim a Berga i els altres dos a BCN ciutat. El projecte evoluciona rapidament. A aquesta grabació casera teniu alguns temes, d'entre 2001 i 2003, grabats a casa de Sublim Hàlit. Els primers temes que aparagueren son els que ben aviat podreu sentir a "La puta merda".
"Rap en català i que follin els complexos"
|
|
 This work is in the public domain |
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
|
per pep |
03 jun 2006
|
Això sona gordíssim com sempre! Salut i palante companys! |
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
|
per cortsenc |
04 jun 2006
|
us proposo que el proper cop, publiqueu les cançons en format obert .OGG. A diferència del format MP3, Ogg Vorbis és un format lliure. A més a més, ocupa menys i és de major qualitat.
+ info:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Ogg_Vorbis |
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
|
per Wolfangel |
05 jun 2006
|
Les cançons són d'una web que no és la seva. |
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
|
per PorcV |
06 jun 2006
|
Gràcies per penjar la notícia amic! Tot i que la vam treure per St.Jordi ;)
Això de l'ogg vorbis!? No en teniem coneixament. És reprodueix en un reproductor personal? Rotllo ipod o qualsevol àtre marca?
Wolfangel, què vols dir!? |
Re: La Mêlée del Gremi [rap]
|
per PorcV |
06 jun 2006
|
Ara rumiant.... He pensat que cal remarcar que tot i estar escrit en primera persona, el text del capdamunt, no lhem escrit nosaltres . Crec que és degut a què l'amic ha extret l'escrit d'alguna de les pàgines de rap on tenim penjada la puta merda. Si haguessim volgut fer publicitat aqui, vam creure que no era un lloc per fer publicitat, ho hauriem fet a l'abril no ara. M'agradat, però que a algu l'hi hagi molat prou com per voler-ho compartir. Moltes gràcies de nou. |