|
Notícies :: antifeixisme |
La "Fundación para la defensa de la nación española" es presenta a la UB
|
|
per Alex Haixix |
23 mai 2006
|
|
Segons informa el diari digital d'extrema dreta "minuto digital", membres d'aquesta fundació la presentaran a Barcelona el proper dijous 25:
Movimiento cívico
Presentación de la Fundación para la Defensa de la Nación Española en Barcelona
.
Minuto Digital: 23.05.2006
La presentación de la Fundación para la Defensa de la Nación Española en Barcelona tendrá lugar el próximo JUEVES, 25 DE MAYO, en el Aula Magna de la Facultad de Derecho de la Universidad de Barcelona a las 19:30 horas, entre otras, con las siguientes intervenciones:
-SANTIAGO ABASCAL CONDE
-FRANCISCO CAJA
-ALEJO VIDAL-QUADRAS |
Mira també:
http://www.minutodigital.com/noticias/2666.htm |
This work is in the public domain |
Re: La "Fundación para la defensa de la nación española" es presenta a la UB
|
per Raça Humana |
23 mai 2006
|
Vaya,vaya...¡Cómo está el tema!Mala hierba nunca muere... |
Re: La "Fundación para la defensa de la nación española" es presenta a la UB
|
per innocent |
23 mai 2006
|
Però si aquests eren antinacionalistes!!! deu ser per criticar la "Nación española", oi? |
Re: La "Fundación para la defensa de la nación española" es presenta a la UB
|
per Llc |
23 mai 2006
|
Desfilada de <i>freaks</i>, i a sobre gratis. Pero compte, que són freaks de veritat. Només recordar com el Vidal Quadras va insultar i agredir un grup de nord-catalans quan li van preguntar perque ha boicotejat activament el nostre dret a expresar-nos lliurement, en català al Parlament europeu com fan la resta de nacions europees. Com els estonis que són un 1'5 de persones, o els eslovens que són 2 milions, pero que als ser independents no han de suportar cap Vidal Quadras prohibint-los de fer servir la seva llengua. O com els poc més de 600 mil montenegrins, perque des d'abans d'ahir són independents. |
Re: La "Fundación para la defensa de la nación española" es presenta a la UB
|
per lo bo és que... |
23 mai 2006
|
Aquest l'acte l'organitzen els Universitarios Liberal Democratas (UDL). Tot i ser tant inútils com per treure tant sols un representant a claustre en tota la UB, han aconseguit representació a la comissió permanent. Com? Gràcies als vots d'Estudiants en acció, el satèl·lit d'ERC a la Universitat.
Increible,no?
Això van pensar els i les claustrals del SEPC i l'AEP que van votar-hi en contra.
Un fet aïllat? A la facultat de dret monten conjuntament la festa de la facultat amb d'altres organitzacions.
Això sí que és fer política d'universitats!! |
Re: La "Fundación para la defensa de la nación española" es presenta a la UB
|
per LIBERTARIO! |
24 mai 2006
|
Creo q tendriamos q ir a plantar cara a esos fascistas!!!!1 |
Re: La "Fundación para la defensa de la nación española" es presenta a la UB
|
per catalan-antipolitico |
25 mai 2006
|
Creo que son unos vividores,todos estos socialistas y convergentes que no saben bien adonde quieren ir y firman pactos con el PEOR PRESIDENTE DEL GOBIERNO ESPAÑOL DE TODOS LOS TIEMPOS.(incluido franco). |