|
|
Notícies :: corrupció i poder : criminalització i repressió |
Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
|
per |
18 mai 2006
|
Un redactor de Liberinfo es va desplaçar ahir fins a Canaletes. Milers de persones ocupaven l'àrea compresa entre plaça Universitat i plaça Urquinaona, però amb una especial densitat s'extenien en el primer tram de les Rambles comprès entre el monument de Francesc Macià i el carrer Canuda.
http://liberinfo.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=2 |
A partir de dos quarts d'una de la matinada una vintena de persones van participar del trencament de vidres d'algunes botigues i del mobiliari urbà, provocant algun petit incendi. Una trentena de furgons dels mossos d'esquadra i una desena de la guàrdia urbana custodiaven perimetralment la zona. Cap a les 2h varen rebre l'ordre de carregar. Però no contra els que feien els aldarulls, contra tothom. En paraules d'una noia amb samarreta blaugrana que fugia plaça Catalunya amunt: "però que fan pràctiques de tir?" Observant l'actuació amb una prudent distància es podia veure clarament com els agents dels mossos disparaven pilotes de goma directament a l'alçada dels caps dels barcelonistes, contra tota la massa de gent concentrada que fugia com podia plaça Catalunya amunt. Un agent dels mossos comentava: "a ver si limpiamos rápido que mañana hay mucho trabajo". Els ferits no es van fer esperar. Les ambulàncies no donaven l'abast. Vam ser testimonis en diversos casos. Al passeig de Gràcia van caure abatuts per les pilotes de goma un mínim de 6 persones. Al hall del número 233 hi havia estès el cos d'un noi inconscient a qui li havia impactat una pilota al front. L'ambulància el va recollir sense que reaccionés.
A la Gran Via cantonada amb Muntaner un jove perdia molta sang del nas i estava estès a terra. Va arribar el 061 i va diagnosticar trencament del tabic nasal i derrame ocular. També se'l van endur. El conductor de l'ambulància cridava "no os quedeis aquí que estan barriendo". Així fins a prop d'un centenar de casos. Aquest matí els mossos no informen de les causes de les ferides. Parlen de 107 ferits sense més especificacions.
La llarga llista de situacions personals i familiars prou dramàtiques com a conseqüència de la qualificada per part de molts aficionats com a "salvatge i injustificada actuació dels mossos", probablement es perdrà en el més absolut anonimat dels passadissos de centres hospitalaris enmig de l'eufòria general per la victòria blaugrana. |
Mira també:
http://liberinfo.net/ |
 This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per finselsous |
18 mai 2006
|
Els ferits no es van fer esperar. Les ambulàncies no donaven l'abast. Vam ser testimonis en diversos casos. Al passeig de Gràcia van caure abatuts per les pilotes de goma un mínim de 6 persones. Al hall del número 233 hi havia estès el cos d'un noi inconscient a qui li havia impactat una pilota al front. L'ambulància el va recollir sense que reaccionés.
A la Gran Via cantonada amb Muntaner un jove perdia molta sang del nas i estava estès a terra. Va arribar el 061 i va diagnosticar trencament del tabic nasal i derrame ocular. També se'l van endur. El conductor de l'ambulància cridava "no os quedeis aquí que estan barriendo". Així fins a prop d'un centenar de casos. Aquest matí els mossos no informen de les causes de les ferides. Parlen de 107 ferits sense més especificacions.
Així és la cel.lebració de la Copa d'Europa del Barça o escenes d'una revolta social!?
Per què quan els mossos fan aixó no passa res pero quan algu s'hi torna contra ells i el sistema que defensen llavors és un violent?
Quin fàstic tot plegat!! |
LLàstima no n'estomaquessin más
|
per Ja n'hi ppru |
18 mai 2006
|
LLàstima no n'estomaquessin un quants més. Quina vergonya de gent... i ara encara els "marginals" (progres de pa sucat amb oli, ocupes, amics del matrimoni saura, independentistes d'aquests burts que s'aixuguen els mocs al pantalón i es dutxen a casa dels pares...) ens faran passar per màrtirs un delinqüents que van robar tot el que van poguer de les botigues que destroçaven de la zona.
Aquesta gent no són màrtirs polítics, son delinqüents que cal fotre a netejar marges de carretera amb una aixadeta y cabacet
Visca el Barça i Visca Catalunya... però aquesta gent a netejar marges |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per uepa |
18 mai 2006
|
Au! que t'espera l'Audi al parquing que tens a prop de sarrià! que fas llegint indymedia? |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per gracienca |
18 mai 2006
|
Per a "ja n'hi ha prou"
Independentment que consideres correcta o no, justificada o no, reprobable o no, les trencadisses d'ahir, la concentració de milers de persones a Canaletes i la febre hooligan que ens invaeix últimament, independentment de tot això, els mossos d'esquadra no poden anar "a sac" contra tothom, indiscriminadament, no poden disparar pilotes de goma a l'alçada dels caps etc.
Una cosa no treu l'altra. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per Antisectes |
18 mai 2006
|
Que es matin entre ells i tots sortirem guanyant |
LLàstima no n'estomaquessin más
|
per Ja n'hi ha prou |
18 mai 2006
|
Aquí tot el que sigui justificar els enfrontaments amb la policia ... el que sigui. Això sí , si la policia "es passa" i els fot el cul com un tomàquet , llavotrs la policia és feixista.
ës com a les concentracions dels "independentites que no estimen el sabó" ... si s'hi acosta la policai els apedreguen , pero si s'hi acosten uns fatxes i estomaquen i apunyalen com a Berga a algú... llavors que dolenta que és la policia que no es protegeix.
Ahir a canaletes hi havia delinqüents , si tant us agrada barrejar-vos amb ells i no fotre un jec d'osties o denunciar al primer que crema un contenidor o roba una botiga , no su queixeu que us estomaqui la poli. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per finselsous |
18 mai 2006
|
Que els mossos carreguin indiscriminadament contra decenes de milers de persones que cel.lebren la victòria del Barça ferint molt seriosament a moltíssima gent només perque no saben com aturar una vintena d'idiotes dels Boixos Nois que totalment drogats, aquells brètols nazis ben coneguts per tothom, és un cas d'incompetència fragrant i tota la merda rància pijofatxa del "Ja n'hi ppru" [o potser millor "Basta ya"] no pot amagar-la. |
LLàstima no n'estomaquessin más
|
per Ja n'hi ha prou |
18 mai 2006
|
Aquí tot el que sigui justificar els enfrontaments amb la policia ... el que sigui. Això sí , si la policia "es passa" i els fot el cul com un tomàquet , llavotrs la policia és feixista.
ës com a les concentracions dels "independentites que no estimen el sabó" ... si s'hi acosta la policai els apedreguen , pero si s'hi acosten uns fatxes i estomaquen i apunyalen com a Berga a algú... llavors que dolenta que és la policia que no es protegeix.
Ahir a canaletes hi havia delinqüents , si tant us agrada barrejar-vos amb ells i no fotre un jec d'osties o denunciar al primer que crema un contenidor o roba una botiga , no su queixeu que us estomaqui la poli. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per tomàs |
18 mai 2006
|
evidentment, que tot això mereix una denuncia pública dels metodes usats pels avalots, i que es responsabilitzi qui hagi de fer-ho. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per tomàs |
18 mai 2006
|
evidentment, volia dir anti-avalots. estem parlant de 50 persones detingudes, més d´un centenar de ferits, i un clima d´estat policial que no es correspon amb una Generalitat pretesament governada per partits democràtics.
pd- Si algú té imatges sobre el que va succeir ahir, que les distribuieixi sisplau. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per finselsous |
18 mai 2006
|
Vas molt errat, ppijofatxa, perque no hi han hagut enfrontaments amb la policía sino unes càrregues totalment desproporcionades i indiscriminades contra una massa de gent totalment innocent. Potser que la propera vegada aquesta massa de gent, decenes de milers de persones, si que s'hi tornin i s'enfrontin als mossos. Perque si acabaràs amb un derrame ocular, un timpan reventat o el nas trencat o inconscient degut a les pilotes de goma disparades al cap, i no a les cames com se suposa que hauría de ser, potser que com a mínim no et deixis caçar com un conill i et defensis. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per david |
18 mai 2006
|
ja n'hi ha prou, que n'ets de creti
"Aquí tot el que sigui justificar els enfrontaments amb la policia ... el que sigui. Això sí , si la policia "es passa" i els fot el cul com un tomàquet , llavotrs la policia és feixista."
el cul com un tomaquet te'l pot fotre t'on pare quan ets una criatura, que et disparin pilotes de goma indiscriminadament a la cara es tota una altra cosa
"ës com a les concentracions dels "independentites que no estimen el sabó" ... si s'hi acosta la policai els apedreguen , pero si s'hi acosten uns fatxes i estomaquen i apunyalen com a Berga a algú... llavors que dolenta que és la policia que no es protegeix."
la policia, s'hi ha d'existir, ha de fer la seva feina i punt. si com a Berga, tot i ser a la zona i veure la precedent actitud dels agressors no va evitar aquest tragic fet se'ls hi ha de recriminar. i en el cas d'ahir ha d'anar a detenir els que fan destrosses o robatoris (i mes si compten amb secretes enmig de la multitud, si no per a que serveixen?!), no posar-se a disparar pilotes de goma a tort i a dret a l'alçada del cap, pilles la diferencia o et faig un mapa?
"Ahir a canaletes hi havia delinqüents , si tant us agrada barrejar-vos amb ells i no fotre un jec d'osties o denunciar al primer que crema un contenidor o roba una botiga , no su queixeu que us estomaqui la poli."
una mica curt de gambals si que ho ets nen, es als delinquents a qui agrada barrejar-se amb la multitud per fer destrosses, no al reves, gamerus |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per helena |
18 mai 2006
|
al paral.lel, davant l'apolo, també van carregar indiscriminadament contra tothom. Van aparèixer i sense més van començar a disparar pilotasos a sako....sense cam mena de justificació, per que allà ningú estava trencant immobiliari, ni trencant vidres, ni osties!!simplement hi havia gent davant l'entrada de l'apolo, com quan hi hagut certs concerts i festes.
violència gratuita i legitimada, per la cara...
i això és civisme??tanta història perque després aquests besties siguin els més incivics de tots!!!
i desde aquest govern , suposadament d'esquerra i socialista!?!?!?!
l'actuació dels mossos, en els darrers mesos és cada vegada més desmesurada...i injustificable...com li agrada a la tura la canya!
no ho podem permetre, cada cop que s'organitzen actes al carrer acabem igual, què està passant!?
sento indignació i impotència pel que vaig presenciar ahir... |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per caparruts |
18 mai 2006
|
em fa molta gràcia la generalització de les situacions que aquí s'expliquen;
per una banda, està el que explica que es carrega contra decenes de milers de persones que celebren pacíficament la victòria... en sèrio? no serà que d'aquests milers n'hi ha uns quants centenars que estan divertint-se trencant coses, i d'aquests, unes quantes desenes estan rebentant botigues i fotent el gènere...? I que molts d'aquests milers que s'ho miren, no només no censuren l'actitud d'aquesta penya sino que fins i tots els fa gràcia, els animen i els hi fan fotos amb el mòbil de record...? Si aquests milers de persones aïllessin als folloneros (ei, sense heroicitats, només apartant-se d'on són o d'on estan petant i rebentant), doncs li quedaria més clar a la policia qui és el veritable tocacollons, i a més, la gent pacífica i innocent tampoc rebria... Perquè més d'un li entra l'esperit voyeur i li agrada molt fotre's a 1a línia per veure l'espectacle, no? Doncs a vegades aquests també reben, i crec que més per burros q per una altre cosa...
- per altra banda, em tronxo quan la penya ho veu tot tant fàcil. 125.000 paios i paies saltant i ballant, amb penya trencant coses i robant pel mig, barrejats, i exigeixen que es detingui als dolents sense que la resta es despentini. Cony, es com si exigeixo al Ronaldinho que transformi totes les faltes i xuts en gols, perquè és la seva feina i perquè cobra molt bé pel que fa... no et fot?
El que deia, |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per caparruts |
18 mai 2006
|
em fa molta gràcia la generalització de les situacions que aquí s'expliquen;
per una banda, està el que explica que es carrega contra decenes de milers de persones que celebren pacíficament la victòria... en sèrio? no serà que d'aquests milers n'hi ha uns quants centenars que estan divertint-se trencant coses, i d'aquests, unes quantes desenes estan rebentant botigues i fotent el gènere...? I que molts d'aquests milers que s'ho miren, no només no censuren l'actitud d'aquesta penya sino que fins i tots els fa gràcia, els animen i els hi fan fotos amb el mòbil de record...? Si aquests milers de persones aïllessin als folloneros (ei, sense heroicitats, només apartant-se d'on són o d'on estan petant i rebentant), doncs li quedaria més clar a la policia qui és el veritable tocacollons, i a més, la gent pacífica i innocent tampoc rebria... Perquè més d'un li entra l'esperit voyeur i li agrada molt fotre's a 1a línia per veure l'espectacle, no? Doncs a vegades aquests també reben, i crec que més per burros q per una altre cosa...
- per altra banda, em tronxo quan la penya ho veu tot tant fàcil. 125.000 paios i paies saltant i ballant, amb penya trencant coses i robant pel mig, barrejats, i exigeixen que es detingui als dolents sense que la resta es despentini. Cony, es com si exigeixo al Ronaldinho que transformi totes les faltes i xuts en gols, perquè és la seva feina i perquè cobra molt bé pel que fa... no et fot?
El que deia, |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per mer |
18 mai 2006
|
NO, NO HI ESTIC D'ACORD!!!
Jo també hi era. I també estic en contra dels putos maderos, peró algú em pot explicar si l'incivisme que vaig viure ahir és producte de la nostra educació??? Abans de les càrregues vaig passar, molta por, hi havia un grup d'extrangers amb bengales cremant a la gent expressament, les ampolles de vidre volaven, la gent s'espitava molt, els semàfors miraven cap avall, la "M" de Matro ja no exitéix i el seu pal era com una atracció del tividabo, aquesta colla de guarros machistes que sempre hi és a tot arreu, agafant a noies cantant "Chocho culé"... Horrible... només s'estava bé a Pelai, en quan començaves a arribar a Canaletes, realment era patétic. L'Any 92 ens posàvem d'acord amb les cançons, l'idioma que es sentia més era el català... ahir no!!!!!!!!! |
Massa poc
|
per ja n'hi ha prou |
18 mai 2006
|
cada cop que s'organitzen actes al carrer acabem igual, què està passant!? Helena
Doncs passa que la majoria de la gent ja n'estem fins els collons de bruts , pocasoltes i delinqüents. Que hi hagi un govern d'esquerres no és passaport per a que tot valgui.
Un bon gec d'osties -que és l'unic que entenen el violents- i que paguin el que han destrossat.
Ja sé que això és indymedia , que és com dir la Disneilandia dels marginals i els pollosos... un parc d'atraccions on res és real. Sou tan rucs que son capaços de pensar que els delinqüents d'ahir son revolucionaris |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per XXX |
18 mai 2006
|
Puta policia y com sempre els tipics que surten a remenar la merda quan consideren que hi ha un "acte vandalic" cap a la seva puta "democracia" |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per Por i espectacle. |
18 mai 2006
|
El dia que la gent hagi perdut la POR el brètol violent no tindrà pebrots d´aparèixer i els sàdics homenots que disparen ben protegits contra la gent indefensa faràn bé també en no aparèixer per a no rebre.
No us volem ni als uns ni als altres.
Ni als violents agitadors ni als sàdics represors.
Aneu a fer la mà.
Visca el barça i visca Catalunya !!! |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per -- |
18 mai 2006
|
1. Fuera la policía de las calles
2.-Fuera los futboleros de indymedia
3.-No mezclemos las cosas: Evidentemente toda represión policial hay que denunciarla (o hacer lo que haga falta) pero de ahí a defender ahora a unos futboleros que salen a la calle para celebrar que "su" equipo a metido mas goles que el contrario...va un trecho
4.- Este punto con ánimo muy constructivo: Se supone que liberinfo es un medio alternativo de noticias, o lo que se puede llamar contrainformación. Con todos mis respetos, no entiendo que hace liberinfo dando cobertura a futboleros, no me entra, lo siento.
Salut |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per XXL |
18 mai 2006
|
El futbol és l'opi del poble! |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per ejem... |
18 mai 2006
|
el punt 4 es molt senzill de respondre: La concentració seria per motius futboleros, pero les carregues indiscriminades de la policia (ja va passar a la lliga) de forma tant descarada agafant gent per justificar detencions es una noticia k correspon donarla tb en mitjans de cotnrainformacio, ja k els mass media tenen una versió ben diferent.
Podriem dir k son el contrapunt a moltes noticies, no cal discriminarles pq siguino no de gent k lluita, avui van a pels futboleros, dma a pels okupes.... tot igual d denunciable, contra uns i contra els altres. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per pericu |
18 mai 2006
|
Aquesta bombolla especulativa del Barça l'han creat els burgesos catalans.
Ara pagueu el preu de la vostra irracional fè i la vostra obsessió mediàtica amb un mer equip de futbol. Recolliu l'irracionalitat i el deliri social que heu sembrat.
M'agrada el futbol. Però cada cop m'agrada menys el Barça i tot el que està representant amb cada cop més BOGERIA! |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per ningu |
18 mai 2006
|
Sense entrar en debat m'ha semblat molt curios això del nota del "ja n'hi ha prou":
"Que hi hagi un govern d'esquerres no és passaport per a que tot valgui."
Quin govern d'esquerres? donde? donde?
I no n'hi ha prou |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per finselsous |
18 mai 2006
|
El problema és la incapacitat total dels mossos d'aturar els grupets d'idiotes que s'emparen en les decenes de milers de persones que cel.lebren amb molta euforia i tranquil.litat la victòria del Barça per trencar mobiliari urbà -cremant una palmera a Girona-, el problema és que als mossos no se'ls passa pel cap res més que carregar i disparar pilotes de goma <b>al cap</b> indiscriminadament contra tothom. I a sobre, encara pitjor, sense aconseguir aturar les destrosses i els babaus que les provoquen. Aixó és culpa dels mossos i de la Tura, no de les decenes de milers de catalans de tots els origens que cel.lebravem la Copa del Barça. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per fuck classe mitjana |
18 mai 2006
|
l'imbécil del "ja n'hi ha prou" se'n pot anar a la puta merda...
esteu molt acostumats els imbecils com tu a dir "pollosos" a la gent pobra, als rastes... simplement de la rabia que teniu de veure com en sou de desgraciats llepaculs, amargats de no saber més que arrosegar-vos als peus dels jefes de la mafia... sou uns covards patétics, sense personalitat ni dignitat.
ELs més guarros de tots sou vosaltres que per molta corvata i americana que porteu foteu una pudor a malparit de cloaca que la gent normal se us aparta del costat.
Quan moriu no es perdrà res i es guanyarà millor qualitat de l'aire... res no canviarà perque ja esteu morts, pijosdemerda.
Violencia és desallotjar families de la seva casa indemitzant-les amb 4 milions i avall,
Violencia és obrir caps indiscriminadament, disparar pilotes per a buidar ulls, defensar la policia per a garantir l'ordre comercial en mig de la precarietat i l'explotació generalitzada.
Violència és la botigueta pijo-progre, el sevei al guiri i el xivateo a la policía enmascarat de turisme cultural i calitat de vida urbana.
Violencia és detenir i empresonar gent sense proves i amb mentides, en instruccions judicials totalment irregulars i sospitosament rápides.
Violencia és condemnar a presó a gent detinguda sense proves i abans de cap judici, tot dient que això es una democracia.
Trencar vidres d'aparadors, saquejar botigues, cremar containers... és només vandalisme, trencadissa, de cap manera és violencia.
Violencia és l'agressió física o psíquica a les persones... quelcom totalment permés i inclús legalitzat en el cas de les policies i les presons.
Ja ho sabem, hi ha, en tot cas, gentussa, com el "ja ni ha prou" i d'altres idiotes-desgraciats que sempre defensaran la llibertat dels diners (oh quin escaldol trencar 4 vidres, oh quins delinqüents) mentre callen com uns desgraciats quan els drets dels diners trepitjen i eclafen la llibertat i dignitat de moltes persones....
poden arribar a dir coses com: "Ahir a canaletes hi havia delinqüents , si tant us agrada barrejar-vos amb ells i no fotre un jec d'osties o denunciar al primer que crema un contenidor o roba una botiga , no su queixeu que us estomaqui la poli."
Sí, el molt imbécil está cridant: visca el gran germà! Alliberans de la llibertat que ens oprimex i pensa per nosaltres perque no ens haguem de preocupar!
Millor allistat a la falange o a Memocracia Nacional, troç de subnormal |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per odio la seva "pau" |
18 mai 2006
|
per "ja n'hi ha prou", aquest discurs teu dels pollosos, el deliquents, la lacra soçial i la imposicio del "ordre" a tota costa em recorda molt a un discursos que feia un fill de puta alemany entre el 1932-1934....
FORA INTOXICADORS |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per pericu |
18 mai 2006
|
Violència és la que el Barça exerceix contra el futbol català de base. Afageixo. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per eto'o |
18 mai 2006
|
Visca el barça i visca els Paisos Catalans lliures, solidaris i socialistes
(ah i per les pinyes, que hi farem, tambe ens vam defensar, tot es va aprenent amb els anys, mes n'hi ha a d'altres llocs -va anar be l'intent de barricada fet amb el colega del Rayo i el de la India, eh vailets?- visca la terra i visca la penya) |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per Una altra |
19 mai 2006
|
Jo també vaig ser allà i bueno.. era evident que passaria tot això. Hi havia gent (sense ànim revolucionari, obviament) que llençava pedres, ampolles i demès als mossos, tot i que hi havien nens al costat. Mes tard crema de containers, trencament de vidres etc etc.. allò de sempre. És inevitable, tothom sap que en aquestes celebracions, hi ha gent que aprofita per descarregar la seva ràbia.. no te gaire sentit, moltissima gent anava pel que anava.. També es obvi que l'alcohol i les drogues (evidentment no parlo de "nomes" porros, ja que els porros no creen tot aixo!!) tenen un paper clau. Vaig ser al mig del camp de batalla i vaig veure la gent corrent i rient.. era molt divertit per ells. Em refereixo a la gent que anava a jugar al pilla-pilla amb els mossos. Lògicament estic bastant en desacord amb l'actuació dels mossos, que com sempre es penosa: es dediquen a llençar pilotetes a tothom ja que ens consideren com una "massa" de gent.. que va d'un costat a un altre, amb 10 o 15 que trenquen vidres, pero com que han de fer bé el seu "treball", a més osties millor. També vaig poder veure moltes detencions, com els fotien d'osties darrera tothom.. i com ens deien que si continuem veient les seves tortures i no ens anem, estariem desobeint una ordre ¬¬' .. osigui que nosaltres tambe rebriem.
A mi realment se men fot el futbol, només es una altre forma de fer negoci. Tambe se men fot que la gent vagi a celebrar-ho. I tambe se men fot que la gent trenqui cabines telefoniques (amb tot el que ens roben no poden pagar unes quantes cabies???), tendes de levis, springfield..etc (ja veus, un temps sense els seus milers d'euros que solen guanyar); sempre i quan no es tracti de tandes "humils" que no estan al servei de multinacionals.
Crec que la causa de tot aixo no es simplement la deliquencia, sino la poca educacio, la rabia acumulada, la droga, les ganes de passar l'estona..etc,etc. No han de buscar mes raons, esta tot clar. I tambe esta clar que com que el govern es molt llest, lunic que fara es augmentar el dispositiu policial, i en consequencia, la repressio d'aquesta.
Ah! i que ningu digui que es tracta de grups "antisistema", no teniu ni idea.. |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per EM KAGU |
19 mai 2006
|
i de les osties entre barcelonistes no parleu?
jo vaig veure moltes bulles algunes ke fikaben la pell de gallina, caps oberts,ulls morats,botellesvolant...
pero el ke mes gracia em va fer es veure a una colla de nazis ahi a canaletes que la estaben lian i la gent va pasr del tema, lis van deixar fer avia un nota amb la gorra de division 250 i una parell amb simbologia feixista? ke pasa ke kom son del barça ja no son l'enemic o es ke teniu por? no se jo no soc de barna vaig a nar desde el meu poble i el ke vaig veure ke milers de antifeixistes saxantaven davan de 7 o 8 cerdos feixistes! KE FORT ! AL MEU POBLE AIXO NO PASA! |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per CULÉ |
19 mai 2006
|
una pregunta: ahir, durant la cabalcada del sambódrom, on també havien desenes de milers de persones divertint-se pacíficament... van haver càrregues policials, trets de pilotes de goma, joves inconscients o amb derrames oculars...?
No? Doncs no ho entenc...
L'altra dia a Santa Coloma de Gramenet, Ràdio teletaxi va organitzar un concert amb més de duescentes mil persones de públic, divertint-se pacíficament... van haver càrregues policials, trets de pilotes de goma, joves inconscients o amb derrames oculars...?
No? Ai cony, no m'ho explico...
No haviem quedat q la policia carregava i disparava quan veu milers de persones divertint-se pacíficament...?
Aahh, osti, no m'havia donat compte... En aquestes dues ocasions no havia uns quants centenars d'energúmens trencant cabines, cremant containers i motos, o saquejant botigues... Bé, com q llegint tots els posts d'abans quasi ningú els nombrava a aquestos... o serà q fins i tot cauen bé? La veritat, i ara q no em llegeix ningú, quan veig un mosso, em venen moltes ganes de trencar vidres i robar samarretes... a tu no? Quà guai q sóc, no? Gràcies amics, per donar-me suport i defendre'm. Seguiu guanyant copes, q jo seguiré detruint coses a la vostra salut!! |
Re: Canaletes: "Un soci del Barça: salvatge i injustificable"
|
per ___________ |
24 mai 2006
|
tots plegats esteu bojos...
no trobo normal el que la gent fa despres d'un Merda partit que total el club no ens dona res a nosaltres
als joves d'avui ens agrada l'aldarull. QUIN FASTIC LA POLI TOT.. |
|
|