|
Notícies :: especulació i okupació |
Xarxajove.net: actes previstos per exigir un habitatge digne
|
|
per anti-sistema |
12 mai 2006
|
Amb motiu dels actes convocats per reivindicar la construcció de més habitatge de protecció oficial, un lloc web ofereix informació sobre la convocatòria a Balears, País Valencià i Catalunya.
www.xarxajove.net |
Europa Press (10/05/2006)
La pàgina xarxajove.net ha creat una web sobre la mobilització juvenil per un habitatge digne que s'ha convocat a través de correu electrònic i missatges de mòbil per al proper diumenge 14 de maig a les cinc de la tarda, segons ha informat aquest portal.
La nova web recull la convocatòria de les concentracions i els llocs on es celebrarà a diferents ciutats de Catalunya, Balears i Comunitat Valenciana, així com lemes reivindicatius com 'No ens hipotequeu la vida', 'Menys especulació, més habitatge de protecció oficial' o 'Més habitatge de protecció oficial de propietat'.
El lloc web també permet aportar opinions i inclou enllaços amb informació sobre les convocatòries arreu de l´estat, entre d'altres documents. Les mobilitzacions es realitzaran simultàniament en llocs cèntrics de més de 50 ciutats.
La iniciativa va sorgir després de les crítiques a la joventut per les convocatòries de macrobotellón mentre els joves francesos es manifestaven contra la reforma laboral. L'objectiu és denunciar la situació "excloent" del mercat de l'habitatge per als joves i reivindicar més voluntat política.
Més informació:
www.xarxajove.net |
 This work is in the public domain |
Re: Xarxajove.net: actes previstos per exigir un habitatge digne
|
per ecss |
12 mai 2006
|
"Més habitatge de protecció oficial de propietat'."
Això és absurd, és una reclamació petitburgesa, s'ha d'incentivar el lloguer |
Re: Xarxajove.net: actes previstos per exigir un habitatge digne
|
per espontani |
12 mai 2006
|
Mireu que he trobat, bastant interessant:
www.politics-immobiliaria.com |