Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: altres temes
Estat Català. Comunicat, Manifestació a Bilbao a favor d'una solució democràtica per a Euskal Herria.
03 abr 2006
Manifestació a Bilbao a favor d'una solució democràtica per a Euskal Herria.

Estat Català valora molt positivament la resposta de les ciutadanes i ciutadans d'Euskal Herria amb la participació de més de vuitanta mil persones a la manifestació per exigir l'amistia i l'autodeterminació. Aquesta mobilització demostra el suport social que té l'esquerra abertzale que és capaç de fer sortir al carrer milers de persones, malgrat el boicot explícit dels autonomistes del PNB que va cridar els seus militants a no participar a la manifestació.

L'alto el foc permanent de l'organització armada ETA ha obert un camí per Euskadi cap a l' autodeterminació que és imparable malgrat els intents de desestabilització del procés per part de la judicatura espanyola amb l'empresonament de destacats dirigents i interlocutors de l'esquerra abertzale.

Estat Català valora molt positivament la nova situació política que viu Euskal Herria i creiem que són els primers passos perquè el poble basc pugui exercir el dret a decidir democràticament quin es el futur que volen.

Una nombrosa delegació de militants d'Estat Català va participar a la manifestació de Bilbao en favor d' una solució democràtica del conflicte. La delegació d'Estat Català fou encapçalada pel Secretari General del partit Frederic Bentanachs que va manifestar el ple suport d' Estat Català a l'inici del procés de pau als dirigents de Batasuna Joseba Permach i Pernando Barrena i els va agrair la salutació de Batasuna al VIIIè Congrés d'Estat Català.

Els que sempre hem estat solidaris amb la lluita de l'esquerra abertzale, ara com abans, en aquells anys de la criminalització i repressió de la solidaritat respecte a la lluita d'Euskal Herria, ens mantenim ferms i sense defallir i creiem que en aquest moment polític els Països Catalans hem de ser més solidaris que mai perquè aquesta proposta de pau sigui una realitat i el poble basc i el català puguin exercir el dret a l'autodeterminació.

Barcelona, Països Catalans, 1 d'abril de 2006

Fotos de la manifestació a Bilbo, delegacio d'Estat Català.
http://www.estat-catala.org/Bilbo1_4_06%20EC.htm
Mira també:
http://www.estat-catala.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Estat Català. Comunicat, Manifestació a Bilbao a favor d'una solució democràtica per a Euskal Herria.
04 abr 2006
Una nombrosa delegació de militants d'Estat Català va participar a la manifestació de Bilbao en favor d' una solució democràtica del conflicte.


Hahahaha apa home apa si sou quatre gats esbarrallats.

Perquè no ens diuen que ha passat amb l'anterior secretari general en Almeda, i la vicepresidenta la Rosa Sans? On són?

Sí de veritat voleu fer un favor a Catalunya quedeu-vos a casa vostre i no embruteu el nom d'Estat Català

Visca Catalunya lliure i catalana !!

33 amunt!!
Re: Estat Català. Comunicat, Manifestació a Bilbao a favor d'una solució democràtica per a Euskal Herria.
04 abr 2006
ets un provocador feixista que vas foten merda als forums.
69 es el que et cal a tù i amb un tio amb força bigotis perque esta clar el que et va !
t' agrada amb vaselina
Re: Estat Català. Comunicat, Manifestació a Bilbao a favor d'una solució democràtica per a Euskal Herria.
05 abr 2006
En lloc de dir subnormalitats pq no ens expliques pq us heu esbarallat. ;) Pq ara hi ha 3 estats catalans? Això serà molt divertit va home tu pots

Catalunya catalana!!
33 !!
Re: Estat Català. Comunicat, Manifestació a Bilbao a favor d'una solució democràtica per a Euskal Herria.
05 abr 2006
Aquests són els veritables, tu ets un de la colla d'oportunistes que vol robar el seu nom.
Re: Estat Català. Comunicat, Manifestació a Bilbao a favor d'una solució democràtica per a Euskal Herria.
05 abr 2006
crec que t' agrada mes a pel i així no ens ESBARALLAREM( un idioma molt barceloneta-poblenou i a lo millor treballes de nit)
aixó sí sempre amb un català alt i ros!!ahahaha!!
Sindicato Sindicat