Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
    01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: mitjans i manipulació
Tura Valdecsas Clo$ Tura...
26 mar 2006
Turá:
"Als violents no se'ls ha de donar cap marge."
ValdecasaSDimisiócartel_barcelona.jpg
 cap marge.jpg
Opinió:
Tura
"Als violents no se'ls ha de donar cap marge.
El pes de la llei i l'ordre ha de ser contundent contra el feixisme expressat de diferents formes, també amb el feixisme que s'amaga entre la hipocresia del antisistema violent i radical."



La consellera de Interior, Montserrat Tura, cargó ayer contra los jóvenes violentos, a los que aseguró que en el futuro encontrarán mucha más oposición por parte de los Mossos d´Esquadra.

"Aquellos que atenten contra las personas o los bienes, como ya ha sucedido, serán dispersados con la fuerza democrática que tiene la policía", .

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Tura Valdecsas Clo$ Tura...
26 mar 2006
Aquesta gent pensa crear un estat de militarització a tota Carcelona amb l'intenció de que quan fotin el camp, ningú s'oblidi d'ells!
Montse Tor-tura!
Re: Tura Valdecsas Clo$ Tura...
26 mar 2006
i quan sigui la policia la que atempti contra les persones i els bens, serà la força democràtica de la ciutadania la que els dissoldrà?

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more