Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
Notícies :: guerra |
Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
|
per Libero |
13 mar 2006
|
La farmacologia convencional és la que sembla haver ajudat a resoldre un judici que no tenia sortides legals. |
Segons Teolevisió de Catalunya, 13-03-2006:
Milosevic es va prendre un fà rmac que anul·lava l'efecte del tractament contra la hipertensió
Novetats importants respecte a la mort de l'expresident iugoslau Slobodan Milosevic. Un toxicòleg holandès ha dit que l'exmandatari va prendre deliberadament un medicament que no li havia estat receptat i que, segons sembla, li "anul·lava" l'efecte del tractament contra la hipertensió que tenia. A l'espera de saber els resultats de l'informe toxicològic, després que els primers resultats han conclòs que Milosevic va morir d'un infart de miocardi, Holanda ha concedit un visat al fill de l'exmandatari perquè en pugui recollir el cos i enterrar-lo a Belgrad.
Un dels metges encarregats de l'autòpsia que ha analitzat la sang de l'exmandatari ha assegurat que Milosevic es va prendre deliberadament un medicament que anul·lava l'efecte del seu tractament contra la hipertensió. Aquesta dada, doncs, podria confirmar la teoria del suïcidi que s'havia apuntat, tot i que cap font oficial ho ha confirmat.
Tanmateix, encara falten més detalls de les anà lisis toxicològiques que s'han practicat a l'expresident iugoslau. Fins ara, el resultat de l'autòpsia preliminar deia que Milosevic havia mort d'un infart de miocardi i que l'expresident tenia dos problemes de cor greus.
El Ministeri d'Afers Estrangers rus, per la seva banda, ha confirmat haver rebut una carta de Milosevic en què es queixava d'haver rebut tractament inadequat.
D'altra banda, Holanda ha concedit un visat de tres dies al fill de Milosevic, Marko, perquè pugui recollir el cos del seu pare a la Haia i enterrar-lo a Belgrad. A més, també s'han facilitat visats a quatre metges russos enviats per Moscou per revisar l'autòpsia realitzada a la Haia a l'expresident iugoslau. L'ambaixada ha concedit un visat de set dies per als metges forenses perquè puguin realitzat la contraautòpsia.
Des de Moscou, la seva viuda, Mira Markovic, ha dit que voldria que Milosevic fos enterrat a Sèrbia, a la seva localitat natal, però tem que aleshores la puguin detenir, arran de l'ordre internacional de recerca i captura que té per una causa de malversació de fons.
Amb tot, diverses fonts asseguren que el govern de Sèrbia podria haver arribat a un acord per deixar tornar a Belgrad, provisionalment, la famÃlia de Slobodan Milosevic per poder enterrar-lo al seu paÃs.
Naturalment, després de tota aquesta comèdia, la premsa de la OTAN insistirà en què es tracta d'un suïcidi. |
Mira també:
http://www.telenoticies.com/noticia/not201608048.htm |
 Copyright by the author. All rights reserved. |
Comentaris
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per Didac |
13 mar 2006
|
En Europa avanza el fascismo. La democracia np es más que triste decorado, donde la derecha y la extrema derecha campan a sus anchas.
El asesinato del dirigente yugueslavo es sólo un ejemplo. Los otros son la deriva alemana, la represión en Inglattera, o la dictadura más que visible en Italia. |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per chin pón |
13 mar 2006
|
...¡ y un patriota menos! |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per ?? |
13 mar 2006
|
pero coño dices didac? por si no lo sabes te dire que milosevic ERA un dirigente FASCISTA, y de los verdad, de los que ordenan exteminar a pueblos enteros. relacionar esta muerte con el avnace al fascismo es pura demagogia. En todo caso es una muestra de dejadez y negligencia, no de totalitarismo. |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per Y la Otan que es? |
13 mar 2006
|
Quienes son esos asesinos para juzgar a nadie?
Cuando veamos a Pinochet,Bush,Blair y Aznar en el Tribunal de la Haya...creeremos en esos Tribunales.
Fascismo el de los que lo juzgaban! |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per xavi |
13 mar 2006
|
Éste hombre tenía muchísimas muertes sobre su conciencia. Srebrenica, Gorazde, Krajina, Sarajevo, Kosovo, etc.
Merecía no una sino mil muertes por todo el daño que ha hecho. Dudo muchísimo que a la OTAN, por muy malvada que sea, le interesara crear un mártir, cuándo estaba clarísima la culpabilidad del interesado en el intento de genocidio de la población bosniomusulmana y croata en B-H, croata en la Krajina de la república croata, albanokosovar en Kosovo, y contra su propia oposición política, que la tuvo.
Parece mentira que la gente no escarmiente, que los enemigos de nuestros enemigos sean nuestros amigos, aunque sean pequeños Hitlerillos balcánicos, asesinos de masas.
Y aquí aún andamos pensando en si lo ha asesinado la OTAN. La conspiranoia no tiene límites...
En fín, madurad. |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per LLUIS |
13 mar 2006
|
Si, hay que madurar y sobre todo pensar. Pensar quien inicio el proceso de desmembracion de Yugueslavia, utilizando al ariete croata, contra la república federal. ¿Que hacia Alemania, la primera responsable de esta proceso, con los miles de muertos a cuestas?.
La postura de EE.UU. bombardeando Belgrado, con el apoyo del miserable Solana.
El gran crimen de Milosevic, es (o él se decia coumnista). Lo que hay ahora, y después del golpe de estado de opereta, montado en la casa Blanca, no es más que un gobierno corrpto, donde mandan las mafias, al más puro estilo ruso.
Menos demagogia barata, y más análisis político. |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per un |
13 mar 2006
|
El Milosevic un feixista, que no va dubtar en tenir el monopoli del contraban a l'ex-iugoslavia, imposnt el seu nacionalisme serbi als altre pobles balcànic, mestre de la neteja ètnica i de violacions sistemàtica de dones. Que recordem abans de començar les guerres ja va sotmetre als albanesos...
Un botxí menys |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per x |
13 mar 2006
|
Milosevic cabronevich |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per dfg |
13 mar 2006
|
ningú diu que aquest tio era un feixista i el tribunal també... |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per ullen |
14 mar 2006
|
El procés de desmembració de Iugoslavia va esser començat per la CIA i amb el suport d'Alemany als Croats neonazis que inclús avui dia utilitzen la bandera nazi de la Ustachi com a símbol. Les matances i neteja ètnica van ser de tots contra tots o sigui que no sigueu falsos. Les guerres són una merda i s'hi fan barbaritats, el problema és perquè comencen, qui les dirigeix, treieu-vos el pa de l'ull. |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per ALTRE COP |
14 mar 2006
|
Altre cop, alguns es quiexen i van en contra de tot sense pensar ( no sigui que se'n doni conte de que no en sap), com es pot dir Didac que un altre cop avança el feixisme, el Milosevich era un fill de puta que no mereixia morir tant dolçament sinó tot el contrari com a minim mereixia morir sentin tant de mal com el que va crear en vida. Un fill de puta menys, ......... |
Si Slobodan Milosevic era dolent, tots els demes son bons
|
per Libero |
14 mar 2006
|
Us imagineu que el TPI hagués detingut en el seu dia a Adolf Hitler i no se'n sortís per a jutjar-lo?
Us imagineu que, amb tota la parafernàlia legalista, justiciera i televisiva, no poguessin resoldre un judici contra Adolf Hitler, i l'haguessin de "suïcidar" per a acabar amb el procés? |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per Hoy como ayer |
14 mar 2006
|
Pues Libero això que dius es el que van fer amb un nazi precisament,el lugartinent de Hitler ,Rudolf Hess que va morir de forma misteriosa,despres de 46 anys de presó tancat a Spandau.I per cert,a Hitler l´haguessin matat i rapid tal com van fer amb la resta de dirigents nazis a Nuremberg.Que per cert,aqui es va veure també qui va ser els vencedors i els vençuts.Els assassins de tota la oficialitat polonesa a Katyn on eren? i els autors dels bombardejos sobre la població civil alemanay o el crim de Dresden,on eren? o els que van matar milers de ciutadans alemanys amb llimpieses etniques al Ausslansdeutsche o amb deportacions des de Prussia Oriental,on eren? on eren també els que van tirar 2 bombes atomiques contra 2 poblacions sense defensa? Aixo es com tot,la historia la escriuen els que guanyen, i als que perden sels jutja i ja passen a ser els dolents per sempre.Llavors ja comencen les pelicules |
una bomba al cul li hagues fotut jo
|
per ja n'hi ha prou |
14 mar 2006
|
EN MEMORIA DELS MILERS DE BOSNIS I BOSNIES MASSACRAT PER AQUEST INDIVIDUU I ELS SEUS SEQUACOS
EN MEMORIA DE LES MILES DE DONES VIOLADES PELS FEIXISTES SERBIS
EN MEMORIA DEL POBLE KOSOVAR MATXACAT PER AQUESTA COLLA DE NAZIS
QUE REVENTI A L'INFERN ELL I ELS QUE EL SEGUEIXEN |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per Libero |
18 mar 2006
|
Doncs si havia de rebentar a l'infern, que no ens montin tot el show que ens han muntat durant anys fent-nos pensar que el volien jutjar. |
Re: Ja han comprovat com s'ha assassinat Slobodan Milosevic
|
per hvratia |
12 abr 2006
|
MILOSEVIC FASCISTA DE LAS PEORES ESCORIAS EXISTENTES...EL NACIONAL-COMUNISMO IMPLUSADO POR EL EN SERBIA COBRÓ LA VIDA DE MILES DE BOSNIOS, ALBANOKOSOVARES, DE CROATAS, POR SOLO EL MALDITO NACIONALISMO.
¿NO LE DAR� VERGÛENZA AL PUEBLO SERBIO HABER TENIDO A UN CERDO DE TAL TALANTE? ESPERO QUE SE JODA DE UNA VEZ DONDE ESTÉ...
Y UN POCO DE SILENCIO A LA MEMORIA DE MIS HERMANOS CROATAS.
RADOMIR |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article. Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo. Comments can not be added to this article any more
|