|
Notícies :: mitjans i manipulació |
El jutge admet a tràmit la denúncia d'ERC contra la cadena Cope
|
|
per kaos internet |
11 gen 2006
|
Un jutge de Barcelona ha acceptat a tràmit la demanda civil que van presentar el passat mes de desembre el president d'ERC, Josep Lluís Carod Rovira; el secretari general de la formació, Joan Puigcercós i el mateix partit contra la cadena Cope i el locutor Federico Jiménez Losantos per vulneració del dret a l'honor i a la pròpia imatge. Per a demostrar-ho, ERC va incloure en la demanda una llista amb desenes de frases emeses per l'emissora. |
- |
 This work is in the public domain |
Re: El jutge admet a tràmit la denúncia d'ERC contra la cadena Cope
|
per malgrat tot... |
11 gen 2006
|
hauràn copiat les del llibre les barbaritats de la cope jajaja,
encara que faci ràbia pk és ERC i només voldran publicitat, ja era hora que es denunciés aquesta cadena de radio imfame i repugnant, feixista i franquista. |
Re: El jutge admet a tràmit la denúncia d'ERC contra la cadena Cope
|
per certament |
11 gen 2006
|
hi estic d'acord, ja era hora. Però amb propaganda no ens fareu creure!!
Visca l'Esquerra Independentista! |
Re: El jutge admet a tràmit la denúncia d'ERC contra la cadena Cope
|
per Chicho jodedor |
11 gen 2006
|
Per+o pel mateix barem caldrà tancar també indymedia, on podeu insultar, amenaçar i difamar a qui calgui. O això sí que ho podeu fer??? Sou diferents? Divins, potser? La vostra caca proetarra no fa pudor???
Perdó vaig a vomitar. |
Re: El jutge admet a tràmit la denúncia d'ERC contra la cadena Cope
|
per de totes formes |
12 gen 2006
|
pitjor encara el que s´escolta per radio Intereconomia, o el posa al Què. |
Re: El jutge admet a tràmit la denúncia d'ERC contra la cadena Cope
|
per Fote't chicho a indymedia som lliures |
12 gen 2006
|
Chicho jodedor
Si jo et dic que ets un demagog pseudo-feixista no ho fa indymedia ho faig jo personalment, però al igual que tu puc opinar lliurement i des de l'anonimat cosa que a tu et fotrà segons les opinions però de la que també et beneficies dient tonteries sense que ningú t'ho tiri en cara fisicament. El que a tu et molesta és veure el que a les televisions i diasris no et deixen veure, que existim persones que ens caguem diàriament en el teu sistema i el teu estat.
Encara no has entés la diferència entre un mitjà lliure de comunicació on l'opinió és oberta, inclús al rebuzno que permet cagar-se en indymedia com el teu, i que la fan els propis usuaris, i una cadena episcopal dirigida per un estament com l'església i pagada amb impostos de la penya perque uns feixistes disfressats de periodistes ataquin demagògicament tot un poble per haver nascut allà on no els tocava?
A mi que tanquin o no la COPE me la porta fluixa, jo no la sento ni ho faré mai, a mi el que m'agradaria és viatjar en el temps i ajudar al que li va disparar un tret al genoll a Losantos a apuntar més amunt, allà on li patinen les neurones.
I que et consti que això ho dic jo i no indymedia. |