|
Notícies :: especulació i okupació |
Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
|
per informador |
08 gen 2006
|
Si esteu mirant un pis això us resultarà útil |
Hipoteca Jove
Si ets jove, fins a 35 anys, et pots beneficiar de la millor hipoteca del mercat, que hem dissenyat perquè et puguis comprar el primer habitatge.
Contacta amb "la Caixa"
Servei de informació
902 400 410
Directori d'oficines
Línia Oberta
Entra-hi ara
Característiques rellevants:
Finança a joves de fins a 35 anys el primer accés a l’habitatge habitual.
Es pot contractar en dues modalitats, com a Hipoteca Oberta o com a Préstec Hipotecari.
Termini màxim: Fins a 40 anys
Condicions:
Tipus d’interès molt atractiu i variable en funció de l’índex de referència que triïs, entre:
* IRPH + diferencial negociable
* Euribor + diferencial negociable
Tipus d’interès mixt: combinació d’interès fix i variable. El primer període, amb un interès fix, pot ser de 3, 5, 10 o 20 anys, segons et convingui més, el ventall més ampli del mercat.
Consulta’n les condicions i les comissions
Les condicions més avantatjoses
La Hipoteca Jove en la modalitat d’Hipoteca Oberta et permet:
* Disposar de fins a 120 mesos de quota reduïda, durant els quals només pagaràs els interessos del crèdit. Aquesta carència pots utilitzar-la en qualsevol moment de la vida de l’operació, o fins i tot distribuir-la entre les diferents disposicions.
* Tornar a disposar del capital amortitzat per finançar qualsevol altra necessitat a uns preus molt competitius i d’una manera pràcticament immediata, fins i tot mitjançant Línia Oberta o els caixers.
* Beneficiar-te de flexibilitat per variar la quota mensual de cada disposició, tant a la baixa com a l’alça, tantes vegades com vulguis.
La Hipoteca Jove en la modalitat de Préstec Hipotecari et permet:
* Disposar de fins a 120 mesos de quota reduïda a l’inici de l’operació, durant els quals només pagaràs els interessos del crèdit. A més, tindràs 24 mesos més de carència flexible que podràs fer servir en qualsevol moment de la vida de l’operació.
La Hipoteca Jove t'ofereix un termini de fins a 40 anys. D'aquesta manera, es redueix significativament la quota mensual.
A més, amb la Hipoteca Jove amb Assegurança Hipotecària, podràs disposar del màxim finançament sense necessitat d’avals ni cap garantia que no sigui la teva.* |
Mira també:
http://portal1.lacaixa.es/Channel/Ch_Redirect_Tx?dest=2-12-10-00000104 |
This work is in the public domain |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per egal |
08 gen 2006
|
hahahaha
okupa y resiste
alguien puede borrar esta basura? |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per fillaalmogaver |
08 gen 2006
|
Què carai és això?
Una broma?!!! |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per fillsdeputa |
08 gen 2006
|
borreu aquesta deixalla |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per geek |
09 gen 2006
|
esta molt be, amb una hipoteca a 40 anys els bancs s'asseguren els futurs clients de l'hipoteca vitalicia (hipoteca inversa) i es tanca el cercle! |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per Inaudit |
09 gen 2006
|
Què collons és això? Per favor, borreu inmediatament aquesta puta merda. Per fer propaganda ja tenen els mitjans convencionals "de comunicació"; no cal deixar-los escampar la seva merda per Indymedia.
Anticapitalista Sempre!!!! |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per Tekagas |
09 gen 2006
|
Avui, surt publicat al Punt, la primera hipoteca que és pot pagar a 50 anys, per a menors de 35.
Treballa i paga fins que et moris...
http://www.vilaweb.com/www/elpunt/noticia?p_idcmp=1690772 |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per un |
09 gen 2006
|
Yo creo que quien lo ha puesto no lo ha hecho con la intención de publicitarlo de forma positiva. Ninguno entrariamos en la web de la caixa porque sí, pero con esta información vemos como está el asunto y que aún queda mucho por hacer.
Conocer la información no es malo. |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per Wrld Member |
10 gen 2006
|
Hipoteques a Indymedia???
Com és possible que buscant noticies que en lloc més, es poden consultar es pugui trobar en aquest cas, les concdicions d'una hipoteca promoguda per una entitat bancaria del capital?
Consegueixen aixi,incluint-me a mi mateix dintre el sac, que com a mínim llegim la noticia. Ens fan arribar l'informació, i nosaltres hi caiem com a principiants.
Contra el capitalisme, ni un pas enrere |
Re: Pels que esteu buscant un pis i sou joves
|
per MIR |
10 gen 2006
|
El dia dels innocents ja ha passat no?
OKUPA I RESISTEIX! |