|
Notícies :: ecologia |
Xerrada de Salvem el Penedès a Riudebitlles, aquest divendres dia 2 de desembre
|
|
per AUP Riudebitlles Correu-e: aupriudebitlles@gmail.com (no verificat!) |
28 nov 2005
|
Xerrada, col·loqui i debat sobre l'actual situació de la població de Riudebitlles, emmarcada dins un Penedès que ja ha estat absorbit per l'area metropolitana de Barcelona i que quedarà afectat pels nous traçats de carreteres que volen desdoblar, el Quart Cinturó, i el creixement desmesurat a nivell de vivendes que tot això comportarà. |
XERRADA i DEBAT
Sant Pere de Riudebitlles, Escoles Velles
divendres 2 de desembre de 2005,
a les 20:00 hores del vespre
Evitem l'esquarterament del Penedès;
més transport públic i menys carreteres.
No al Quart Cinturó, prou desdoblaments!
Salvem el Penedès
Les comarques que rodegen Barcelona pateixen els efectes que implica el creixement de la cada cop més gran àrea metropolitana. Sant Pere de Riudebitlles, com la resta del Penedès, es troba en un context de canvis, tant a nivell territorial com social. En definitiva; el creixement desmesurat dels municipis, i els projectes de les noves vies de comunicació, són temes que, com a parts afectades, ens toquen de ben aprop.
Creiem que és cosa de totes i de tots decidir quin futur volem pel nostre poble i per la nostra comarca. Per això, us convidem a participar a la xerrada-debat d'aquest divendres, per tal de donar-vos a conèixer quines són les carreteres que volen fer creuar pel Penedès, per què diem NO al Quart Cinturó i als desdoblaments, com es relaciona tot això amb la intenció de construir més de 300 vivendes al nostre poble, així com quines alternatives hi ha i què és el que demanem. Amb la intervenció de:
- Jordi Asensi, membre de la Plataforma "Salvem el Penedès"
- Ma Àngels Alió, professora titular i directora del Departament de Geografia Humana de la Universitat de Barcelona
Organitza: Assemblea d'Unitat Popular Riudebitlles
Col·labora: Plataforma Ciutadana Salvem el Penedès |
 This work is in the public domain |
Re: Xerrada de Salvem el Penedès a Riudebitlles, aquest divendres dia 2 de desembre
|
per indy@ |
28 nov 2005
|
aprofiteu el calendari que hi ha a l'esquerra de la pàgina per publicar les vostres convocatòries, podeu posar l'enllaç a aquesta notícia per fer-ho mes entenidor |
Re: Xerrada de Salvem el Penedès a Riudebitlles, aquest divendres dia 2 de desembre
|
per penedesenc |
30 nov 2005
|
Clar si Barcelona qeda plena de moros i gent de mil nacionalitats diferents, llavors els barcelonins han de venir als pobles. Així de senzill. Tot afegit a aquest raonament és demagogia barata, ja li pots dir a la professora de part meva.
Per altra part estic totalment d'acord q es desdoblin totes les carreteres q tinguin massa intensitat de trànsit, igual t'acaba salvat la vida, i abans de salvar un pi, prefereixo salvar una vida. També li pots dir ;)I el transport públic q et penses q em de fer arribar el tram baix fins a St Pere o q tu?
Endevant amb el 4 cinturó. Endevant amb els desdoblaments. El transport públic pels q els vagi bé.
Salvem el Penedès d'ecologistes aspirants a un càrrec públic. |
Re: Xerrada de Salvem el Penedès a Riudebitlles, aquest divendres dia 2 de desembre
|
per filla de la profe |
30 nov 2005
|
pq no vens tu i li dius tu mateix!! estarà encantada de debatir amb tu!
demagogia barata? potser que esperis a senti-la no!! per cert...com més carreteres millor? potser el que cal és deixar de fer els cotxes que vagin a tanta velocitat a part de millorar el transport públic, en més quantitat i més econòmic, potser així la gent l'utilitzaria més i no hi hauria tant de transit no!???? em sembla que els pins no en tenen cap culpa. a part de pins, potser parlar de vinyes i d'horts dels que viuen els pagesos!!
apa tio, ens veiem a la xerrada! |