|
Notícies :: ecologia |
Guerra a l'experimentació animal. Guerra a UPS.
|
|
per alliberament animal ara |
28 nov 2005
|
|
|
Huntingdon Life Sciences (HLS) és el laboratori d'experimentació animal més gran d'Europa. Cada dia assassinen una mitjana de 500 animals en experiments amb substàncies com insecticides, colorants, dolços o productes farmacèutics. I sembla que no en tenen prou amb engabiar, obrir en viu i asfixiar legalment gossos o micos: els científics de Huntingdon han estat grabats colpejant animals per divertir-se i utilitzant cadells massa joves en les proves.
Des de 1999 s'està duent a terme una campanya que va néixer amb la intenció de difondre els videos obtinguts a HLS i que actualment tracta de posar fi a les seves pràctiques brutals pressionant les empreses que hi colaboren perque tallin els seus vincles.
UPS és una d'aquestes empreses de merda. Col·labora amb els vivisectors des de fa anys, acceptant encàrrecs de repartiment i distribució. Han vist els videos i han continuat tractant amb ells.
Ha arribat l'hora de que tractin amb nosaltres
Buscal's al teu poble o ciutat: http://www.ups.com/content/es/es/shipping/dropoff/index.html
Seguiment de la campanya d'accions a: www.accionvegana.org
Més informació sobre Huntingdon i la campanya internacional:
www.shac.net (en anglès) |
 This work is in the public domain |
Re: Guerra a l'experimentació animal. Guerra a UPS.
|
per Libero |
28 nov 2005
|
Les imatges que he vist sobre el què fan els de SHAC en les seves accions, mostren un munt de temeritats molt contraproduents per la campanya, i per a les activistes què hi participen.
Hi ha gent que sembla que es comporta com els comandos antiabortistes dels USA, pensant-se què en nom d'unes imatges terrorífiques, es poden desbocar els sentiments a l'hora d'utilitzar l'agressió.
També cal assenyalar que s'ha de tenir més cura a l'hora de rescatar animals dels laboratoris, els quals poden portar malalties inoculades per l'empresa. |
Re: Guerra a l'experimentació animal. Guerra a UPS.
|
per x |
02 des 2005
|
Libero, entens l'anglès?
Torna a llegir! |