|
|
El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
|
per Lluís Nadal Correu-e: revoluxionartistica@hotmail.com (no verificat!) |
23 nov 2005
|
|
Hola a tots el que us escric aquí és l'experiència que vaig tenir en un centre social okupat de Cornellà, La Banca Rota.
Era la tercera vegada que anava a aquest centre social i la veritat és que fins a ara no em desagradava però el meu pensament a canviat des que vaig anar a una festa que recollien diners per a El Salvador.
Crec que la gent que està allí no cobra gens per servir, osea que son voluntaris, però alguna cosa si que es duen...
La primera sorpresa va ser veure a un noi ros que estava dintre de la barra servint-se cervesa tras cervesa i sense pagar cap, em va molestar perquè si es va prendre, per exemple, 6 cerveses, eren 6 euros que tindrien que anar destinats a El Salvador, però no, nosaltres paguem perquè a uns altres li surtin gratis, que sort!!
Però això no és tot, també havia una noia pèl-roja (creo que és l'única noia que hi ha en aquest centre) que estava servint cervesa també però aquesta era encara més llesta, servia una cervesa...diners per a la caixa, servia altra...diners per a la butxaca!! L'hi vam veure fer unes quantes vegades els meus amics i jo, per no ficar-nos en problemes no vam dir res, però la veritat és que no em va agradar gens ni mica, si pago una cervesa m'agradaria que els diners vagin destinats a aquest projecte i no a la seva butxaca, quina cara!!!
Finalment se'm va perdre la cartera allà, vaig donar per fet que ja no la veuria més, encara així l'hi vaig comentar a un noi d'ulleres que no es va assabentar de res i va passar de mi.
Osea que vaig sortir de la Banca Rota amb una decepció increible, l'única cosa que espero és que algú decent d'aquest centre posin ordre perquè no ocorrin aquestes coses mai més. |
![](https://barcelona.indymedia.org/images/licenses/norights.gif) This work is in the public domain |
Comentaris
Infiltrat !!
|
per Santsenc |
23 nov 2005
|
Mira nano, o bé ets un policia o bé ets un provocador, utilitzar Indymedia per a fer córrer rumors sobre Centres Socials Okupats no és útil, si vols vés a l'assemblea d'aquest Centre Social i explica aquestes situacions que aquí descrius, així en podràs treure l'entrellat tu i la gent de la Bankarrota.
Salut !! |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per un altre Santsenc |
23 nov 2005
|
Totalment d'acord amb el santsenc. És patètic que vinguis a escampar merda aqui (sigui certa o no, aixo a mi no m'interessa) sense tenir collons a dir les coses a la cara.
Espero que es tregui un bon profit de la teva cartera, probablmement siguis un pijo d'esquerres amb força pasta. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per infiltrat? |
23 nov 2005
|
Home, a una persona que posa el seu nom i correu-e no crec que se li pugui dir infiltrat, policia ni provocador. Desconec aquests fets que esmenta i desconec a la gent del Bankarrota, però d'altra banda sí sé que anar a una assemblea a fotre'ls-hi per la cara aquesta sèrie d'"irregularitats" sense ser "de la penya" només comportaria:
a) dues òsties per llest.
b) "mira, si no t'agrada okupes tu i ho fas com tu vulguis".
c) "tu en quin món vius? Pardillo".
En qualsevol cas molta hostilitat i nul·la autocrítica. Salvant les distàncies (que n'hi ha) seria com anar a comissaria a dir "miri senyor comissari, que un dels seus homes m'ha agredit, detingui'l". Li recomanaríeu a algú, això?
Quedi clar que això no ho dic per la gent de Cornellà que no la conec, ni pels fets que esmenta el text, sino per la gran majoria de CSO's i el seu corporativisme (comprensible com a autodefensa davant una societat per a la que millor hauries de desaparèixer, però portat a vegades a extrems grotescos). La ghettització a vegades és qüestió de supervivència, d'acord, però comporta tota una sèrie d'incoherències per corregir les quals es fa poc o res.
Tot i així també trobo que penjar un post aquí amb pèls i senyals, i descripcions físiques sobretot, està molt fora de lloc. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per !K |
23 nov 2005
|
has d'anar a l'assamblea del centre social i no escampr la merda a la llum de tothom. aquestes coses per degràcia podn pasar. que ningú s'escandalitzi. a l'igual que pasa a qualsevol altre àmbit. però indymedia no serveix per difondre auests fets que perjudiquen la feina de la gent que s'ho curra. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per gracienc |
23 nov 2005
|
Jo em crec completament tot el que s'afirma al post original. Les cases okupes són plenes de decadència i gent aprofitada. A una casa del meu barri que es diu La Fera, sense anar més lluny, hi ha instal·lat un laboratori d'speed. Al barri tothom ho sap i tots els caps de setmana hem de suportar els excessos d'aquesta penya. Açó es autogestió? |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per uns de la Banka Rota |
23 nov 2005
|
Primer la festa de el Salvador del dia 18 l'organitzaven dos col-lectius solidaris amb aquest pais amb la ajuda del CSO.La gent que ens conegui pot saber perfectament que en fet milers d'hores de barra per mil mogudes diferents sempre solidariament, aquell dia tans sol hi havia 1 persona del CSO a la barra.Et demanem publicament que pasis el proper dilluns a les 19:00h per l'assemblea del CSO per aclara aquesta situació que seria el primer que hauries d'haber fet abans d'escampar en aquesta web aquet tipus d'acusacions. Visca la lluita dels centres socials
llarga vida a la resistencia. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per vallcarquí |
23 nov 2005
|
Senyor gracienc, que jo sàpiga La Fera no obre en cap de setmana des de fa mesos.
I "tothom" (presenta-me'l, sembla molt informat) t'ha enganyat: el laboratori no és allà, és a la seu del Districte. El que sí és cert és que hi ha un túnel subterrani que connecta els dos centres directament. També els connecta amb una oficina de La Caixa, que és on es subministra. De tota manera no en compris, va tallat amb estricnina. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per yuju |
23 nov 2005
|
Ves con cuidao con lo que dices, que tienen tu cartera, primo, jejejeje |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per vallcarquí |
23 nov 2005
|
Senyor gracienc, que jo sàpiga La Fera no obre en cap de setmana des de fa mesos.
I "tothom" (presenta-me'l, sembla molt informat) t'ha enganyat: el laboratori no és allà, és a la seu del Districte. El que sí és cert és que hi ha un túnel subterrani que connecta els dos centres directament. També els connecta amb una oficina de La Caixa, que és on es subministra. De tota manera no en compris, va tallat amb estricnina. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per podria ser esto... |
23 nov 2005
|
yo no soy de cornella y no conozco a la gente da la bankarrota pero si el centro social y puedo explicar cosillas que pasan en los centros sociales a la gente que alli curra porque pasa muchas veces, 1ª a lo mejor en la barra no hay cambio y el que curra mete dinero de su bolsillo, por lo tanto no es de extrañar que cuando haya se recupere, si lo hacen a escondidas es mas chungo pero si el dinero es del que curra es lo mas normal que lo cogas y te lo metas al bolsillo, 2ª no hay cambio, estas currando y tienes diez euros, los dejas y te tomas birras hasta que lo gastas o te quedas las sobras, yo no se si esto es lo que paso, pero antes de echar mierda sobre la peña que se esta dejando la piel currando y defendiendo espacios se merece mucha mas credibilidad de la que tu le das, tambien es verdad que hay mucho bastardo suelto, pero creo que hay mas fuera que dentro de las okupas. Y lo del laboratorio de speed, me hace gracia, como si toda la droga de barcelona se consumiera en las okup, estas chalado y no puedes demostrar nada por que no existe, lo que si que hay si te hubieras informado bien es un taller de cerveza artesana, pero tranki, que dentro de poco nos prohibiran hasta beber cerveza, pero sera por culpa de payasos como tu |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per x |
23 nov 2005
|
de fet jo no se qui es la persona que ha escrit aquest comentari. pero l'unic que em demostra es que igual no te res millor a fer que contemplar com s'organitza la gent i criticar-ho,enlloc de anar a passar-s'ho be.. quina poca feina!!! a part jo no hi vaig ser en aquesta festa pero acostumo a anar a activitats d'aquest centre social i mai he vist res d'aixo que dius ,igual hauries d'informar-te una mica abans de despotricar aqui sobre cualsevol cosa sense coneixer.
- per començar acuses a la bnka rota d' una cosa, cuan qui montava la jornada era era el col.lectiu de solidaritat amb el salvador.
- despres que si has anat tres cops poc deus coneixer i millor tenir la boca tencada.
- i respecte a les persones que vas veure guardarse els diners igual era una de les persones que s'encarrega de portar l'economia de la festa.
o sigui que estupit abans de criticar informa't que no saps el mal que pots arribar a fer|| |
Re:
|
per Chema Gil featureflow ARROBA latinmail.com |
23 nov 2005
|
Con los veinticuatro recien cumplidos, Pepe Montilla decidio dedicarse exclusivamente a chupar del bote, y en su primera nomina con despacho y coche oficial, encontro su ideal. Despues llegarian los sillones de cuero y mas tarde la madera de roble. Ahora, ya como ministro, todavia no imagina lo que le espera...
Aunque no es buen presagio que en la exportacion de guardias civiles, especialistas en la democracia de Intxaurrondo, a tierras del moro, saliera, tan oportunamente, el tiro por la culata.
Mientras, el lumbrera del talante, nos anuncia que como es normal que los mangantes de la clase empresarial aspiren a rapinyar mas, para estar a bien con ellos, en la proxima reforma les bajara los impuestos a sus sociedades, eso si, contando, por supuesto, con la colaboracion agradecida de la UGT, que afirma -la UGT- que el dinero del extraordinario Real Decreto le viene cohonudo para pagar el credito que el Instituto de Credito Oficial le dio para torear a los pringaos en el desfalco de la Coperativa de Viviendas PSV. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per noies.... |
23 nov 2005
|
si, les noies als centres socials existeixen!!!
som poques pero si que hi somn, hi treballem o simplementr ens passem per les activitats dels centres socials, i en especial la banka rota. i si no us ho creieu passeu els dimarts, dimecres o diumenges apartis de les 19h per allà i comprovareu que no és un ghetto, i que les dones existim.
crec que no cal que afegeixi res més, ja que els/les que han escrit anteriorment ja han comentat el que volia dir i hi estic d'acord.
insto al sr. lluís a que es passi per l'assamblea de la banka rota, a explicar el que va veure davant d'ells i elles i no es dediqui a acusar per les esquenes, ja que totes sabem que qualsevol persona es pot obrir un correu electrònic amb nom fals.
salut!! |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per Un que també hi va ser |
23 nov 2005
|
Osties! El mateix noi de les ulleres que em va vendre una cartera per 50 €? |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per pedro pedrojra@hotmail.com |
23 nov 2005
|
todo el dinero que obtienen se lo gastan en coca esa es su lucha, es muy facil vivir del cuento justificando una causa, la revolucion exige sacrificio, y ellos no lo hacen, el movimiento esta podrido |
CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per nO ESTE sitiO |
23 nov 2005
|
Colaboracion ciudadana
esas sirenas suenan por ti!
Os suena¿?
Flaco favor les haceis..pero en fin...si os mola venir aquí y hacer publicas cosas...pues lo haceis:No¿?
NO ES ESTE EL SITIONO ES ESTE EL SITIOO ES ESTE EL SITIONO ES ESTE EL SITIOO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIOS ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIONO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIONO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
...
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIONO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO
NO ES ESTE EL SITIO |
Pa el de arriba...
|
per qualquiera |
23 nov 2005
|
Parece que cuando se tocan ciertas cosas ( corrupcion en los centros sociales, trafico de drogas en los centros sociales, autoritarismo en los centros sociales, caudillismo o machismo en los centros sociales... la respuesta de algunos es que no se puede hacer publico toda esta mierda.
Yo creo que se debe hacer publico, pues ya hace mas de 15 años que hay casas okupadas y desde la Montaña hasta nuestros dias, sigue pasando lo mismo. Asi no vamos a ningun lado y con politicas oscurantistas y sectarias (lavar los trapos sucios desde dentro) no se solucionanada pues o estas con los jefes-camellos-listos o eres enemigo, confidente o provocador... asi esta el patio .... de pena ( y si no mirar al espidico este de aki encima).
Salute |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per quiera cual |
23 nov 2005
|
donc ben maco que es el poema visual (no ho es?)... d'aixo, sempre paguen justos per pecadors? (aixi ho deia en Cinto)
es evident que el que ha firmat el post, o te molt mala baba, o no n'ha muntat en sa vida res, o el que ha muntat gira a l'entorn de l'excursio de final de curs de l'institut, o nomes va a actes culturals tipus Soni Mags de la Clatellada (on la merda -muntanyes de merda- s'amaga darrera la propaganda oficial)
me pareix |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per xXxXxXx |
24 nov 2005
|
Vaja colla de ignorants que no tenen res més a fer que dir que els diners sel's gasten en drogues, etc. Heu estat mai participant en un CSO? Perque llavors no se perque comenceu a parlar merda que és purament MENTIDA!!
O sigui que el moviment okupa no fa res per canviar el mon?
Que esperes que els polítics que vas votar et regalin un pis? que innocent que ets jaja!!
Amunt la lluita!!
No us quedeu al sofà veient "salsa rosa" o alguna altre porqueria i LLUITEU!!
OKUPA I RESISTEIX!! |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per PEDRO |
24 nov 2005
|
xxxxxx LO DIGO PORQUE HE ESTADO 4 AÑOS EN EL MUNDO DE LA OKUPACION, Y SE LO QUE SE CUEZE YO TAMBIEN ESTOY A FAVOR PERO HE VISTO CON MIS PROPIOS OJOS LO QUE PASA EN UN CSO SE QUE TODAS LAS PERSONAS NO SON IGUAL PERO EN SU MAYORIA BUSCAN UNA ESCUSA PARA GANAR DINERO FACIL Y ENCOCARSE, NO OCULTEIS LA VERDAD, LO HE VIVIDO, QUE HACE LA OCUPACION PARA CAMBIAR EL MUNDO TONTO, ACASO NO ES UN NEGOCIO LIBRE DE IMPUESTOS? RECAPACITAR YO PENSABA LO MISMO QUE VOSOTROS PERO CAMBIE DE OPION CON MI PROPIA EXPERIENCIA |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per nadie todos ARROBA hotamil.com |
24 nov 2005
|
Como se critica una casa okupa porque su dinero no va para el Salvador? Que clase de hipocresia barata es esa? Que te pasa, necesitas sentirte bien antes de acostarte por las noches? Sentir que tu compasion ha ayudado un poco a mejorar este mundo?.
Y aunque tu vida se reduzca a consumir y tu libertad se reduzca a donde alcanza tu bolsillo, puedes decir que vas por casas okupas y eres de lo mas abierto y lo mas tolerante y eres justo y honrado y sabes ver el mal alla donde lo alla y si lo ves lo denuncias, porque eres un ciudadano que cumple con sus deberes y obligaciones morales, que sabe que gastar el dinero en drogas es perjudicial no solo pàra la salud, sino tambien para la sociedad. Y si ellos no se dedican en cuerpo y alma a cambiar esta mierda de mundo, tu que vives con tus papas y has perdido la cartera, has de ser un heroe y denunciarlos, porque no son todo lo guays que creias, ni todo lo buenas personas que tu eres. Y asi salvaras al mundo.
Puedes, si, pero eres un completo hipocrita hijoputa. |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per Baix antifa |
24 nov 2005
|
El que no pot ser és que aquí vomiti qualsevol les mentides i prejudicis de sempre, que generalitzi a un centre social i a tot el seu conjunt els seus prejudicis i que quan se li digui que és mentida la majoria de coses que diu la gent és sectaria i bla, bla, bla.
Per suposat que aquí no és el lloc de parlar de segons quines coses, no de si hi ha drogues o no a centres socials, de com van i de la seva organització de forma crítica, o el funcionament dels centres socials, això s'ha de parlar per suposat, però el que no es pot fer és dir aquestes acusacions amb descripcions físiques de penya que pots conèixer, apuntant a un CSO en concret quan té una assemblea per tractar aquests temes i basant-se en el fet de que si algú es fica diners a la butxaca és perque els roba, no pot ser perque porta la caixa o perque una que possa és pel Salvador i l'altra per pagar la beguda que es consumeix a la distribuidora. Es veu molta ignoràcia sobre com funciona un CSO i pot ser perque realment no se sap o perque es vol provocar, si no se sap un s'informa, si es vol provocar el que hem de fer és no caure en acusacions tan barates.Que els centres socials són llocs on es fabrica i distribueix droga, inclús algun parla d'un laboratori a la fera, juas, juas, juas...no té res a veure a dir que gent a centres socials es droga.
Tot el suport des del Prat de Llobregat d'un altra membre d'un CSO que coneix a la gent de la Banka Rota i de la rersta de centres de KNY i sap que menteixen com sempre s'ha fet sobre la realitat dels CSO, sigui per ignorància o per provocació. Si voleu parlar del funciobnament dels CSO perfecte però raja per la cara una gent que s'ho està currant moltíssim com la Banka Rota és simplement vomitiu.
Amunt els que lluiten
amunt els CSO
Baix antifa |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per . |
24 nov 2005
|
QUI TÉ MOLTA CARA ES TA MARE DE DEIXAR-TE SORTIR DE CASA
PUTO NINYATO, MERDA PURA
ETS PITJOR QUE UN FEIXISTA |
Re: El CSO Banca Rota de Cornella té molta cara
|
per kustrin |
25 nov 2005
|
al gracienc:
oye ojala tuvieramos un laboratorio de pichu en la fera , asi no se lo tendriamos ke pillar al comisario de tu padre....por cierto dile a tu vieja ke deje de cagar en los portales de los vecinos cuando va borracha ke luego nos echan la culpa a nosotros...payasete |
|
|