Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Setembre»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: criminalització i repressió
Dos joves s'encadenen a l'Ajuntament de Cornellà en una acció reivindicativa
10 nov 2005
Dos joves s'encadenen a l'Ajuntament de Cornellà en una acció reivindicativa

Dos joves vinculats als moviments socials s'han encadenat aquest matí al balcó de l'Ajuntament de Cornellà (Baix Llobregat) en una acció per reivindicar l'absolució dels tres joves acusats de llançar pressumptament còctels molotov a la comissaria de policia de Sants (Barcelona) el 4 d'octubre del 2004. Els joves portaven dues pancartes en les quals es podia llegir "Les declaracions sota tortura no són cap prova" i "Absolució encausats 4 d'octubre".

L'acció ha començat a les 10 hores quan dos joves amb caretes s'han enfilat al balcó de l'Ajuntament de Cornellà, on s'hi han encadenat. A la plaça de l'Ajuntament, una vintena de joves han participat en l'acció amb pancartes i crits a favor de la llibertat d'expressió i de l'absolució dels tres encausats.

Després de mitja hora, agents de la Guàrdia Urbana de Cornellà van demanar als dos joves que baixessin del balcó. Davant la seva negativa, els agents van retirar les pancartes del balcó i van trencar les cadenes que lligaven als dos joves amb uns alicates.

Els organitzadors de la mobilització reclamen l'absolució de dos joves de l'Hospitalet i un de Cornellà que van ser detinguts l'any passat. Els joves van denunciar davant el jutjat que els havien torturat i agredit. El judici pels fets de Sants se celebrarà el 12 de gener amb una petició fiscal de vuit anys i mig de presó.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Dos joves s'encadenen a l'Ajuntament de Cornellà en una acció reivindicativa
10 nov 2005
felicitats per l'acció! salut, resistència i solidaritat.
Re: Dos joves s'encadenen a l'Ajuntament de Cornellà en una acció reivindicativa
10 nov 2005
Prou muntatges policials!! Absoolució joves del $ oct 04. Les declaracions sota tortura no són cap prova..!!
Us volem a casa i no a la garjola!!
Lluita, Resistència i Solidaritat!!
Re: Dos joves s'encadenen a l'Ajuntament de Cornellà en una acció reivindicativa
11 nov 2005
MANIFESTACIÓ DISSABTE 12 NOVEMBRE 17H PLAÇA UNIVERSITAT
ABSOLUCIÓ JOVES 4OCT!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more