|
Notícies :: mitjans i manipulació : xarxa i llibertat |
El fracàs dels blocs
|
|
per 1850 |
25 oct 2005
|
|
>El Seminari Internacional de Mitjans Digitals dibuixa les perspectives de futur segons múltiples visions d'experts i comunicadors
Els assistens a les jornades realitzades a Vilanova i la Geltrú sobre mitjans digitals han pogut comprovar els ràpids canvis tecnològics quant a interactivitat i noves ofertes comunicatives. Però més enllà d'aquestes novetats, alguns dels conferenciants han apuntat aquests dies que Internet no augmenta la informació sinó les fonts d'informació.
Llegeix la notícia sencera a www.transversalweb.com |
 This work is in the public domain |
Diversitat informativa
|
per Libero |
26 oct 2005
|
Això vol dir, doncs, que les bitàcoles permeten conèixer la versió informativa de moltes persones, doncs aquesta diversitat informativa és un enriquiment.
Suposo que qui estigui en contra de la informació mitjançant els "weblogs", el què està en contra és de què per exemple els periodistes informin directament a la gent, i se saltin els filtres de les agències guvernamentals. |