|
Notícies :: especulació i okupació |
3a Sessió del Taller contra la Violència Immobiliària i Urbanística
|
|
per Taller contra la Violència Immobiliària i Urbanística |
14 set 2005
|
Aquest dissabte dia 17 de setembre a les 17 h a la Casa de la Solidaritat se celebrarà la tercera sessió del Taller contra la Violència Immobiliària i Urbanística. |
Després de dues sessions en les quals s'han posat les bases per a la coordinació entre diferents persones, associacions i col·lectius que treballen en la lluita contra l'especulació, el mòbbing immobiliari, els plans urbanístics i, en general, la devastació del territori i la impossibilitat d'accés a l'habitatge a què ens aboca el model de ciutat que patim, us convidem a participar en la tercera sessió, que tindrà els següents objectius:
- Es discutirà i tancarà la proposta definitiva de la "carta" de mesures contra la violència urbanística i immobiliària elaborada per la comissió de redacció.
- Es treballarà en la forma de posar-la en circulació. |
Mira també:
http://mobbingbcn.blogspot.com/ |
 This work is in the public domain |