|
|
Notícies :: sense clasificar |
torna "Terra Lliure" ??
|
|
per ..... |
29 ago 2005
|
He sentit comentaris que la organitzacio "terra lliure" està tornant a fer infrastuctura i que possiblement tornaran. Algú sap alguna cosa? o es llegenda urbana? |
He sentit comentaris que la organitzacio "Terra Lliure" està tornant a fer infrastuctura i que possiblement tornara. Algú sap alguna cosa? o es llegenda urbana? |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per ... |
29 ago 2005
|
Però tu què et penses que és això, caracul? |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per vista |
29 ago 2005
|
el que torna es el feixisme, enterat |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per Inocent |
29 ago 2005
|
Si si és veritat, que la anem a muntar. 656.7598.7423.556, truqueu de 10.00 a 20.00 de la tarda. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per mmm... |
29 ago 2005
|
tu... apestas o apestas? |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per A mi |
29 ago 2005
|
A mi m'ho va dir un al bar i em va preguntar si vlia comprar-li números d'una panera per sufragar-ne les despeses. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per A mi |
29 ago 2005
|
Pos a mi em van vendre una pegata d'un encaputxat, MOLA MOLT TIUSSSS és COMBATIVIIIIISIMA o com s'escrigui. Un amic meu es vol fer també.. jo m'ho vull pensar pq igual son uns reformistes he d'anar al bar i que el tio amb més pintes em digui si ho son o no. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per KT |
29 ago 2005
|
Algu ens ha dit que torna Serrallonga algú sap alguna cosa
www.kaosenlared.net |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per CAT |
29 ago 2005
|
Serrallonga no! A mi m'havien dit que eren Lluis Companys i Tarradelles qui tornaven!
/ /*/ / www.freecatalonia.com |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per perez |
29 ago 2005
|
doncs a mi m'han dit que els que estan fent infrastructura són els de "acción mutante". Aviat començaran a posar bombes als gimnasos... |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per Jo |
30 ago 2005
|
Es veu que fan opos per entrar-hi, però encara no han sortit les dates al DOGC. A l'Acadèmia Adams preparen les físiques i les teòriques. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per jo mateix |
30 ago 2005
|
però... algun cop van existir??? |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per ... |
30 ago 2005
|
Lo d'accion mutante jo també ho he sentit. Bé, de fet ho ha sentit ma tia, q coneix a una veïna seua que es cosina d'un dels capos d'acció mutante.
Informació de primeríssima mà, com veeu, estigueu alerta i atents a les convocatòries mutants. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per Llibert |
30 ago 2005
|
Estyeu un poc flipats tots plegats! Us sembla normal? I al primer dir-li que es un poc babau! |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per Anònim |
30 ago 2005
|
Ets un policia i/o un idiota. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per ex-terra que ara viu a Paris |
30 ago 2005
|
Dolça Catalunya
patria del meu cor
qui de tu s’allunya
recony quina sort! |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per i per que no?! |
30 ago 2005
|
En akesta vida tot es possible...
Per a en "jo mateix" txaval hi tan que van existir i van fer molt mes que tu per defensar akesta terra, en aquells anys durs de dictadura ja m'agradaria veureu's a vosatros en aquella epoca, a també hi han forces llibres que tracten el tema des de l'origen fins a la dissolució si en sabeu de llegir son de lectura ràpida i entenedora; "Terra Lliure" de Ricard Vilaregut (nou mil.leni)
I si torna Terra Lliure que quin problema hi ha?
mentres atentin als interessos espanyols que hi tenen en la nostre terra sense fer mal a gent inocent. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per intrús |
30 ago 2005
|
Per a "i per que no?!"
una bona manera de lluitar, és amb la llengua, no la que llepa, la que es parla i s'escriu, i a poder ser, escriure-la correctament. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per i per que no?! |
30 ago 2005
|
escolta intrús tu hauràs tingut la sort d'estudiar al col.legi la nostre llengua la gent que té uns quants anys més que tu no... i tampoc tenim temps per fer-ho... |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per koyons |
30 ago 2005
|
jo estic amb en "i per que no" per molt que parlis i escriguis la nostre estimada llengua sempre estarem oprimits per la llengua majoritària de l'estat que ens oprimeix. Vull dir que per molt que la parlis i l'escriguis ella no ens durà cap l'independència.
Unitat contra l'invasor!!! |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per jo |
30 ago 2005
|
El que passa, "i per què no", és que Terra Lliure no existia durant la dictadura, com afirmes. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per i per que no?! |
30 ago 2005
|
tens raó disculpes per la informació errada; sorgí durant la transició, a conseqüència de l'impotència del que els politics de llavors decidien sense consultar al poble. durant la dictadura sorgí ETA una petita confusió. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per jajjajaa |
30 ago 2005
|
que mes dona quan aparegué, segur que durant la dictadura s'estaria gestant aquest nou grup armat, a part les seves úniques victimes eren ells mateixos ja que tenien poca experiència en manipulació de artefactes |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per castellà |
30 ago 2005
|
Dolça Catalunya
patria del meu cor
qui de tu s’allunya
recony quina sort! |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per fora espanyols |
30 ago 2005
|
castellà,em fots vomitar,porc espanyol pudent,marxa de Catalunya quan vulguis,cap de merda |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per felicià milicià |
30 ago 2005
|
que torni serrallonga |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per ^` |
30 ago 2005
|
A mi m'han dit que el Joan Carles Monteagudo ha ressucitat i k ha aparegut tres vegades: una a Montserrat, després a València, i darrerament ha estat vist per les festes de Gràcia. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per catala |
30 ago 2005
|
Vive españe
penjade amb one canya
si la canya cau
españe adeusiau
(i que maco que es cargarse cotxes cars amb matricula de madrid)
Mori España i Visca la Terra Lliure |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per erezuma |
30 ago 2005
|
Joan Carles Monteagudo,patriota català!!! |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per fum |
30 ago 2005
|
Alguns en parlen com si d'un joc es tractes..
No embruteu la memòria dels caiguts que van donar tot per totes nosaltres. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per atzucac |
31 ago 2005
|
Hem sembla que aquí hi ha molta gent que parla sense coneixement de causa, l'organització terra lliure va sorgir en un moment puntual i per causes molt concretes, a més va ser terra lliure que es va disoldre per pròpia voluntat.Va haver-hi moltes famílies destrossades, no jugueu amb això... |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per independentista revolucionari |
31 ago 2005
|
Hi ha un grapat de patriotes catalans morts en combat , que mereixen el respecte i l'homenatge de tots plegats .VISCA LA TERRA !!! . |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per patriotisme contrarrevolucionari |
31 ago 2005
|
Està molt bé tot això, i demostra la categoria de l'escòria marxista autoritària que malauradament encara corre per aquestes contrades. Un ex-terra a l'exili canta
"Dolça Catalunya
patria del meu cor
qui de tu s’allunya
recony quina sort!"
I muts i a la gàbia, millor mirar cap a una altra banda. Ho canta un "castellà" i la resposta no es fa esperar: "castellà,em fots vomitar,porc espanyol pudent,marxa de Catalunya quan vulguis,cap de merda". Segurament per boca (bé, per dits) d'algú que ni ho va viure ni va patir cap conseqüència.
Com l'altre il·luminat, que defensa la lluita de l'organització armada a capa i espasa perquè "van fer molt mes que tu per defensar akesta terra, en aquells anys durs de dictadura", obviant que durant la dictadura TLli no existia... Ah, és clar, ha estat una "petita confusió" amb ETA...
Au va, si realment respecteu aquest "grapat de patriotes catalans morts en combat" no glorifiqueu els seus errors (morir per l'esclat d'un artefacte activat mentre es truca per la cabina no és mort en combat, és ser un FLIPAT), ni penseu que la violència és un estadi superior de lluita. En el vostre cas, preferiria aprendre dels errors que mirar-me el melic i fascinar-me per la lluita armada, que és un instrument més en un determinat context, i no el "no va más" de la lluita, que pel sol fet de ser armada ja se suposa que és revolucionària i fer "molt més que tu", quan sovint, i sobretot en lluites d'alliberament nacional, és més aviat un suïcidi (a sobre defensant uns objectius en realitat socialdemòcrates).
Amb el nivell de cultura política, tàctica i estratègica, i objectivitat (indispensable per agafar les armes, que no es tracta d'un joc de playstation) que gasteu acabareu tots morts, i creieu-me, o madureu políticament o no es perdrà gran cosa... |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per atzucac |
31 ago 2005
|
Realment estic d'acord en que la lluita armada no és un estadi superior de lluita.Per alliberar un poble oprimit, cal maduresa política, calen conviccions fermes i madures, cal seny i cal constància. No n'hi ha prou en cridar visca terra lliure i defensar els "gudaris" catalans. Cal que cadascun de nosaltres ( desde les nostres conviccions ideològiques) treballem dia a dia per aconseguir la llibertat,practicant amb l'exemple i empapant-nos de coneixement. En els temps i context actuals, la llibertat no pot passar per actes de violència gratuIta, ni per enarbolar antics grups armats que potser en el seu dia tenien raó de ser... |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per riure |
31 ago 2005
|
Maco el debat. Encara que tenia més gràcia al encetar-se el fil, quan tothom es fotia del que preguntava per TLL. Després ha degenerat en les palles mentals de sempre... |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per anticapitalista |
31 ago 2005
|
totalment d'acord amb en atzucac
per a "patriotisme contrarevolucionari" tot i que te rao en el sentit general (que no amb el nick pero aixo es massa llarg per discutirho aqui)tinc que dirli que tot i que potser la gent a que es refereix va cometre alguns errors son una gent que va morir per una idea d-alliberamentnacional i revolucionaria, potser no seran les teves idees pero una mica de repecte siusplau.
si tinguessim que fer com tu jo no recolzaria a tres quartes parts dels represaliats tant independentistes com anarquistes com del que sigui perque considero que van cometre errors greus en la manera d'enfocarla seva lluita.(s'han flipat com diries tu)
tot i aixi els recolzo i intento movilitzarme el que puc tant per uns com pels altres encara que hi tingui discrepancies perque son gent represaliada per lluitar per una causa revolucionaria encara que correspongui o no amb les meves idees i animo a que tothom faci el mateix.
PD> abans que em critiquin per la ortografia he de dir que no poso accents perque tinc el teclat malconfigurat |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per viska roja! |
31 ago 2005
|
i ke mako es carregarse cotxes cars amb matricula de on sigui
patriotisme contrarevolucionari baixa del xalet un dia i llevat a les 5 per nar a currar a la fabrica i tenteras de ke autoritaria kes la teva societat escoria, escoria es refereix a tu no a la societat. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per patriotisme contrarrevolucionari |
02 set 2005
|
Eps, alto, no condemno ni deixo de respectar aquesta gent, i quan s'ha de recolzar repressaliats se'ls recolza, però no puc aplaudir el militantisme/militarisme cec, i crec que se l'ha de criticar perquè deixi d'enviar activistes que podrien esdevenir vàlids al talego i/o al cementiri.
Crec que morir per una idea, ésser un màrtir de la causa, i tot el romanticisme que acompanya això no són revolucionaris, són el contrari. No vull morir per una idea, ni aplaudiré la gent que mori per una idea (no aplaudir-los no significa escopir-los, dir que s'han flipat no significa deixar-los de banda, el simplisme i els esquemes rígids i maniqueus tampoc són revolucionaris, perpetuen un enfrontament enlloc de dur-lo a la victòria).
La realitat és la que és, i és dinàmica i canviant, i les línies de demarcació avancen i retrocedeixen. S'analitza i s'actua en conseqüència a cada moment: això no és lliutar per una idea, és intel·ligència i ànsia d'autèntica llibertat. Ja n'hi ha prou de romanticisme revolucionari i martirologi nacional, a això em referia.
D'altra banda, "viska roja", no has entès RES del que he dit, però tant se val...
Tal com deia una enganxina que corria per aquí fa uns pocs anys, els costums, la cultura i la llengua pertanyen als pobles, els nacionalismes als polítics. I la duresa de les accions i de la lluita sovint amaga que en realitat s'està fent feina bruta que acabarà rendibilitzant qualsevol partit burgès.
Vosaltres veureu si voleu quatre barres o quatre barrots. |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per patriotisme contrarrevolucionari |
02 set 2005
|
I això dels quatre barrots no es referia, ja m'avanço al malentès, a que s'acabi al talego per lluitar, cosa que em pot semblar més que digna, sino a arribar-hi gratuïtament perquè una bandera, un símbol burgès, no deixa veure més enllà.
Au, me'n torno al xalet que se m'acaba la jornada laboral. Volem un país independent que ens exploti com a esclaus! |
Re: torna "Terra Lliure" ??
|
per RED JORDIPASCUAL13@HOTMAIL.COM |
17 set 2005
|
la organització ha de tornar i més ben organitzada k mai! sense lluita armada no hi ha victòria! no n'hi ha prou en dir visca catalunya independent! s'ha d'actuar organitzadament! fora tots els faixistes!! VISCA TERRA LLIURE!! |
|
|