|
Notícies :: altres temes |
Nou papa: ocasió perduda
|
|
per Antoni Ferret |
24 ago 2005
|
|
(Carta publicada en el diari «El Punt» el dia 24 d'agost de 2005)
Quina llàstima! Ser un dirigent cristià mundialment conegut i tenir davant, escoltant-te, un milió (segons diuen) de persones, sobretot joves, com va passar el dia 21 d'agost a Colònia, era una ocasió magnífica per fer-los un plantejament realment cristià i invitar-los a una acció o campanya mundial envers alguna necessitat important (fam, malalties, tortura, dictadures, salvament ecològic del planeta, violació dels drets humans...). Sobretot si hagués pogut ser enganxant amb alguna campanya ja existent i impulsada per gent de bona voluntat, encara que fos d'algun altre corrent de pensament.
En comptes d'això, complir l'expedient dient quatre generalitats, com ara que la religió pot arribar a ser un producte de consum (cosa real, i de la qual tenia un bon exemple davant seu), va ser una altra ocasió perduda de predicar l'Evangeli al món i als joves d'una manera real.
Caldrà comptar-ho com un primer punt negre (o almenys gris) en el balanç d'aquest nou pontificat. El qual, desgraciadament, i segons la meva opinió, ja va ser mal programat, mal elegit i, ara, mal començat.
Antoni Ferret. Barcelona |
 This work is in the public domain |
Re: Nou papa: ocasió perduda
|
per pesaaat |
24 ago 2005
|
osties, els del Punt et tindrien que pagar salari, no? |
Re: Nou papa: ocasió perduda
|
per pau i antoni |
24 ago 2005
|
deixa l´Antoni en pau! |