|
Notícies :: criminalització i repressió : especulació i okupació |
9 juliol concert antirepressiu al Prat Llobregat: S.A-Red Banner-Insershow-Shock Code
|
|
per KOP-Alta Tensió (Prat) Correu-e: kasalprat ARROBA moviments.net (no verificat!) Adreça: c/Dr.Soler i torrents núm. 36. El Prat Llobregat |
29 jun 2005
|
Al Prat de Llobregat fa deu anys que s'està okupant, una dècada on han passat moltes coses i on el projecte de l'okupació continua endavant amb més força que mai. la historia de l'okupació al Prat és la història de qualsevol lloc on hi ha lluita i la dels diversos col·lectius que s'agrupen per construir alternatives i per plantar cara a un sistema que ens oprimeix. És per això que hem volgut organitzar aquest concert, per celebrar aquesta dècada i per tal de conscienciar i ajudar a d'altres col·lectius que pateixin la repressió amb la creació d'una caixa de resistència per fer front als processos oberts en els darrers anys. |
|
El 9 de juliol al camp de futbol Fondo d'en Peixo del Prat de Llobregat. Mapa per arribar. A les 20:30 s'obriran portes i el concert començarà a les 21:00. Els grups seran:
- SOZIEDAD ALKOHOLIKA
- RED BANNER
- INSERSHOW
- SHOCK CODE
Punts venda entrades anticipada: 10 euros. A taquilla seran 13 euros
BARCELONA: (Centre): El lokal, Kebra; (Sants): Distribuidora ciutat invisible, Casal independentista; (Grà cia): La Torna , Bar Rèlics; (Poblenou): Roxi; (Sant Andreu): El Brot; SANTA COLOMA GRAMENET: Bar Paréntesis; EL PRAT LLOBREGAT: KOP-Alta Tensió; KORNEYÀ: CSO Tòxics; MANRESA: cafè l'Havana; VILAFRANCA: Ateneu X; TERRASSA: El kasalet okupat , Bar Musical Skorpions; CAPELLADES: Jaç Roig; IGUALADA: Ateneu igualadÃ; BERGA: Ateneu de Berga; LLEIDA: No control discos; VILANOVA I LA GELTRÚ: Ateneu l'aixada; L'HOSPITALET: Bar la República
Els beneficis aniran destinats a una caixa de resistència pels diversos afectats per processos judicials en curs |
Mira també:
http://www.kasalprat.org/koncert http://www.kasalprat.org |
 This work is in the public domain |
Entrades robades concert antirepressi del Prat (de la 201 a la 300 entrades anul·lades)
|
per KOP |
29 jun 2005
|
Lamentem tenir que dirvos que les entrades amb numeració de la 201 a la 300 del concert Antirepressiu del 9 de juliol al Prat de Llobregat, han estat robades.
Recordem que són 100 entrades, que serien 1000 € que anirien destinats per mogudes antirepressives.
Feu còrrer la veu!!
La penya que hagi comprat les entrades amb aquesta numeració, NO PODRÀ ENTRARA AL CONCERT.
Si descobriu qui ha estat doncs feu'nos-ho saber lo abans millor a la direcció kasalprat (at) moviments.net
salut penya!!
feu còrrer el missatge. |
Re: 9 juliol concert antirepressiu al Prat Llobregat: S.A-Red Banner-Insershow-Shock Code
|
per kny |
30 jun 2005
|
kom es poden robar 100 entrades que el benefici es per casos antirepresius!!! aquesta gent no te vergonya, ni dignitat.
Fora tota aquesta purria!
Endavant amb els moviments socials! |
Re: 9 juliol concert antirepressiu al Prat Llobregat: S.A-Red Banner-Insershow-Shock Code
|
per prou repressió |
01 jul 2005
|
El Prat • El PP critica un concierto ‘antisistema’
El grupo del PP del Ayuntamiento de El Prat ha exigido la suspensión de la cesión del campo de fútbol municipal Fondo d’en Peixo a la entidad local Joves Alternatius del Prat para un concierto el dÃa 9 en el que participará el grupo musical Soziedad Alkoholika. Según el portavoz popular, Antonio Gallego, este grupo “se caracteriza por humillar la memoria de las vÃctimas del terrorismo con letras de resentimiento hacia España y de odio hacia los cuerpos y fuerzas de seguridadâ€?, por lo que considera “insultanteâ€? dar ayuda pública a este tipo de eventos..
Antoñito... GOHOME!! |
Re: 9 juliol concert antirepressiu al Prat Llobregat: S.A-Red Banner-Insershow-Shock Code
|
per prou repressió |
01 jul 2005
|
Perdó, notícia extreta del FAR |