|
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats |
Lo rat penat, la mentida d'alguns espanyolistes que diuen defensar la cultura valenciana
|
|
per x |
15 jun 2005
|
|
Llegint les pàgines de "lo rat penat" ( http://www.loratpenat.org/ ) pots veure, si et descarregues un foto... que a l'arxiu de descàrregues de fotos no li han dit "descàrrega" o "arxiu"... sinó "archivo foto" (http://www.loratpenat.org/archivo foto/Processo Senyera.html) en castellà... i després diuen defensar la cultura valenciana.
Però a més a més, és molt decepcionant que a l'apartat dels enllaços eixen La RAZON, ABC, El Pais... molt fort... espanyolistes!!!
Si algú/alguna està interessat en llegir la història robada d'aquesta organització:
http://www.valencianisme.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=68 |
 This work is in the public domain |
Re: Lo rat penat, la mentida d'alguns espanyolistes que diuen defensar la cultura valenciana
|
per u de tants |
15 jun 2005
|
no us equivoqueu lo rat penat no sempre a sigut blavero |
Re: Lo rat penat, la mentida d'alguns espanyolistes que diuen defensar la cultura valenciana
|
per x |
15 jun 2005
|
ja, tens raó, per aixó he passat també la història d'aquesta organització.
Salut i País Valencià! |
Re: Lo rat penat, la mentida d'alguns espanyolistes que diuen defensar la cultura valenciana
|
per Per un altre |
16 jun 2005
|
Per desgràcia Lo Rat Penat ha quedat reduit a un grupuscle que no fan res a la societat valenciana, ni per la llengua ni la cultura catalana. Els seus posicionaments blaveristes queden reduits a mínims i si tenen alguna força és gràcies a les subvencions del PP valencià.
Per sort existeixen molts valencians i valencianes que han aconseguit crear associacions i institucions que actualment son molt més fortes que LRP en quant a nivell de participació, amb ideologies més Fusterianes, que creuen en la Unitat de la Llengua i en els Països Catalans.
Actualment ha començat a actuar amb força a Barcelona una nova associació formada per valencians residents a Catalunya, Espai País Valencià, us deixe la seva web:
www.espaipaisvalencia.org |
Re: Lo rat penat, la mentida d'alguns espanyolistes que diuen defensar la cultura valenciana
|
per jo |
17 jun 2005
|
lo rat s'han convertit en uns botiflers antivalencians (i x supost anticatalans).
No és el mateix rat penat de....Constantí Llompart??>>em falla la memòria |