|
|
|
Notícies :: criminalització i repressió |
|
>>Nova detenció a Galiza
|
|
|
per Independentista i socialista |
09 jun 2005
|
|
L'operació policial engegada la setmana passada contra el moviment juvenil de l'esquerra independentista gallega avui a fet un nou pas, amb la detenció d'un jove a Compostela. |
Aquesta tarda la Guàrdia Civla a detingut al militant de Briga -organització juvenil de l'esquerra independentista- i d'AGIR -organització estudiantil de l'esquerra independentista- Daniel Lourenço Mirom.
Acualment, el jove està a la caserna de la Guàrdia Civil i la detenció s'ha fet en el marc de l'operació policial ("operación cacharrom") que s'està fent en contra del jovent independentista gallec.
Més informació:
http://www.briga-galiza.org/principal.php?pag=lere&id=2
PROU REPRESSIÓ AL JOVENT INDEPENDENTISTA!
PSOE CULPABLE! |
Mira també:
http://www.briga-galiza.org |
 This work is in the public domain |
|
Avui dues!
|
|
per Independentista |
09 jun 2005
|
Voldria afegir a la noticia anterior, que a les 9 d'aquest matí la Guàrdia Civil ha detingut un jove independentista d'AMI a la comarca del Baixo Minho.
El jove ha estat detingut acusat d'atemptar contra un autocar de l'empresa ATSA. Es dóna la ""casualitat"" que AMI ha denunciat repetides vegades a l'empresa ATSA per estafar, enganyar i amenaçar als estudiants dels pobles de la comarca del Baixo Minho [http://www.ami-galiza.org/index.php?pagina=lerNova&id=248].
Més informació: www.ami-galiza.org
PROU REPRESSIÓ AL JOVENT INDEPENDENTISTA! |
|
Re: >>Nova detenció a Galiza
|
|
per un |
10 jun 2005
|
Prou repressió al jovent que lluita!
Llibertat presxs! |