Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juny»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: educació i societat : xarxa i llibertat
'Descobreix el programari lliure. L'alternativa en català'
10 mai 2005
> Òmnium Cultural comença el curs de programari lliure
Amb el títol 'Descobreix el programari lliure. L'alternativa en català', Òmnium Cultural comença un curs bàsic de programari lliure per a tothom. En la sessió d'avui, de presentació, hi participaran Oriol Ferran, secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya, Jordi Porta, president d'Òmnium, Jordi Mas, coordinador de Softcatalà, i Sebastià Vila, professor de la Càtedra de Programari Lliure de la UPC. Tots faran una introducció al curs i exposaran les virtuts del programari lliure, que permet de treballar en català.
Durant el curs, que es farà cada dimarts fins el 21 de juny, s'explicarà el funcionament de les aplicacions que ja es poden descarregar d'internet, com el navegador Firefox, que fa poques setmanes va arribar als cinquanta milions de descàrregues, el gestor de correu electrònic Thunderbird, o el de missatgeria Gaim, l'Open Office i unes quantes més. Més informació i detalls sobre el curs, al 'programa.
A més d'Òmnium, organitzen el curs el Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació, la Càtedra de Programari Lliure de la UPC, Softcatalà i Caliu.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: 'Descobreix el programari lliure. L'alternativa en català'
10 mai 2005
trobo a faltar dues coses:
Cursos en linia d'aquest programari i de linux, per sabates informàtiques, com jo.

Una base de dades, a l'open, tipus Acces: fàcil i agil de programar...

I encara: un substitut de Photoshop..

www.guinarda.com
Re: 'Descobreix el programari lliure. L'alternativa en català'
10 mai 2005
Substitut de Photoshop? Cap problema, prova el GIMP.
Re: 'Descobreix el programari lliure. L'alternativa en català'
10 mai 2005
Una base de dades fàcil?... prova el mysql (de server) i el MysqlCC (de client)

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more