|
|
|
Notícies :: antifeixisme |
|
Concertillu a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
|
per Ateneu Popular de l'Eixample Correu-e: ateneu ARROBA mesvilaweb.com (no verificat!) Adreça: ateneu@mesvilaweb.com |
18 mar 2005
|
|
|
Contra el Feixisme, Acció Directe!
Concertillu del grup "La dama y las tragaperras" de Flamenc-Fusió, per l'autogestió del taller d'Autodefensa de l'APE.
També hi haurà pintxos.
Dissabte 19 de març a les 20h. a l'Ateneu Popular de l'Eixample, Passatge Conradí 3 (Sícilia amb Rosselló).
PD: el taller d'autodefensa és obert els dissabtes a la tarda a tots els antifeixistes
ateneu ARROBA mesvilaweb.com |
 This work is in the public domain |
|
Re: Concertillu a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
|
per decalle |
19 mar 2005
|
taller d'autodefensa?
Uy noi@s!! vigileu les expresions que utilitzeu ...que després van els telediaris de la 1 i de la telecinco i elaboren reportatges de okupes que s'enfrenten contra les forces del ordre utilitzant tècniques estudiades -segons diuen- de guerrilla urbana que han après a europa i que a més a més molts d'ells estan vinculats amb la kale borroka, jarrai, kas i hasta fins i tot amb el makinavaja!!
Salut! |
|
Re: Concertillu a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
|
per Axata |
19 mar 2005
|
|
tens raò, però hi ha gent que l'interessa més se guai, dur i tal que apostar per un canvi real (revolució!), i no vigila ni l'importa, com és vista per la gent amb qui ha de generar al canvi. |
|
Re: Concertillu a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
|
per Premsa, radio, televisió: legitims objectius |
19 mar 2005
|
Tambe hi ha imbecils que l'unic que volen es fer pena a les velles i quedar be davant dels mitjans de comunicació. No contents amb aixo, també tracten de domesticar la resta de 'revolucionaris' atacant les persones que s'enfronten de forma salvatge i directa contra el sistema titllantlos de 'sectaris, quinquis, guays, durs, nens de papa, etc'. Aixo si, als presos que estan al talego per anar de durs, GLLORIA. Idiotes.
"Quan parleu són els vostres amos els que sentim, per aixo, igual que ells, sou objectius legítims". |
|
Re: Concertillu a l'Ateneu Popular de l'Eixample
|
|
per imitadora |
19 mar 2005
|
|
k guai k sóc! |