Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: educació i societat : especulació i okupació
Lluites socials a Korneyà
22 feb 2005
Jornades de recuperació de la memòria històrica recent
toxics.jpg
Aquestes jornades tractaran sobre les lluites socials que s’han donat a Korneyà des de finals dels 60 i principis del 70 fins ara i que tindran lloc al CSO Tòxics (passeig dels Ferrocarrils Catalans 15-19, <M> L5 Cornellà Centre, FFGG Cornellà Riera) del 26 de febrer al 19 de març.

L’objectiu d’aquestes jornades és conèixer la història, silenciada i manipulada per les institucions i els seus mitjans de desinformació, de la veu dels/les seus/ves protagonistes. Hi ha moltes coses que no sabem que van passar, aquí mateix, no fa gaire. També volem que serveixi per a fer una reflexió i anàlisi crítica, personal i col·lectiva, veure quines són les eines que s’han utilitzat històricament per aconseguir les reivindicacions que en cada moment es creien més necessàries i veure, també, amb quines s’ha d’aprofundir per avançar en la lluita i quines poden haver estat contraproduents per aquesta.

A més, volem que aquestes jornades serveixin per generar un material escrit de consulta en forma de dossier que estigui a disposició de les persones i els col·lectius (tant de Korneyà com de fora) i que, a ser possible, siguin el principi i no el final d’un treball iniciat farà ja prop d’un any al ja desallotjat CSO Pati Blau.

Assemblea del Centre Social Okupat Tòxics

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Lluites socials a Korneyà
24 feb 2005
ei nens que no es veu el artell!!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more