|
Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
|
|
Notícies :: especulació i okupació |
|
Massa Crítica a Mataró
|
|
per l'Estella Correu-e: sim6 ARROBA musaik.net (no verificat!) |
21 gen 2005
|
|
Bicicletada contra l'especulació a Mataró |
|
Salut,
Només recordar-vos, en nom de tots el que volem un altre model urbanístic de Mataró, que la molt esperada BICICLETADA contra L'ESPECULACIÓ serà aquest dissabte 22 de gener a partir de 2/4 de 10h a la plaça dels ninots. Si voleu
més informació del bicitour amb tot l'horari marcat
I si voleu estudiar abans de venir, podeu consultar a
l'OBSERVATORI de l'ESPECULACIÓ URBANíSTICA
Vinga!
|
Mira també:
https://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/152439 https://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/148382 |
 This work licensed under a Creative Commons license |
|
Re: Massa Crítica a Mataró
|
|
per jordi |
21 gen 2005
|
Que mataró tremoli!!
Salut i empenta!! |
Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more