Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: ecologia : especulació i okupació
[València]Centenars de persones protesten contra l'especulació a l'Horta.
07 des 2004
Centenars de persones protesten contra l'especulació a l'Horta


José Bové, Paul Nicholson i altres membres de Via Campesina s'han encadenat a la porta d'Intercontainer, prop de Mercavalència
Avui al matí centenars de persones han marxat per l'Horta per a denunciar les agressions que pateix el territori i demanar una vegada més que s'aturi l'especulació que allà s'hi fa. Col·lectius de l'Horta i participants al Fòrum Mundial de la Reforma Agrària que es fa aquests dies a València, s'han concentrat a la porta principal d'Intercontainer, una base de contenidors prop de Mercavalència que, segons el col·lectiu Per l'Horta, s'ha demostrat que és il·legal. Una vegada allà, membres de Via Campesina com ara José Bové, Paul Nicholson i altres, s'han encadenat a la porta principal, i alhora, des de dins, s'ha penjat una pancarta amb el lema 'Stop especulació'. Després de l'acció tothom ha marxat sense incidents.
La protesta l'ha organitzada el col·lectiu Per l'Horta, amb el suport d'Acció Ecologista-Agró i de Via Campesina, amb l'objectiu de sacsejar l'opinió pública i recordar que l'Horta es degrada i és ocupada i ignorada perquè no hi ha voluntat política de posar-hi remei. Segons un dels membres de Per l'Horta, Josep Esteve, la degradació de l'Horta es pot aturar, però per a fer-ho, cal voluntat política. Esteve també ha dit que amb l'acció es vol denunciar la hipocresia del govern valencià, que 'mentre defensa de paraula la identitat valenciana i el territori, en la realitat no fan res davant les agressions que continuament rep l'Horta valenciana'.
Mira també:
http://www.vilaweb.com

This work is in the public domain

Comentaris

Re: [València]Centenars de persones protesten contra l'especulació a l'Horta.
07 des 2004
"mentre defensa de paraula la identitat valenciana i el territori,en la realitat no fan res davant les agressions que continuament rep l,Horta valenciana".
El mateix es podria dir aquí a Catalunya, a Barcelona sense anar més lluny hi ha segons un informe recent més de 300.000 pobres, dels de veritat, i aquest govern es dedica a gastar-se els diners en la promoció de l,hockei patins i altres ximpleries.
Re: [València]Centenars de persones protesten contra l'especulació a l'Horta.
07 des 2004
Pero,¿que coño le importa a la extrema derecha y al PP la naturaleza o las huertas valencianas?,pues absolutamente nada,todo lo contrario,la quieren destruir para hacer sobre ellas campos de tenis,campos de futbol,zonas comerciales,puticlubs y establecimientos para hacerlos mas ricos.

Es la locura capitalista k lo destruye todo en su afan por amasar mas dinero y tener mas poder.
Sindicato Sindicat