|
Notícies :: corrupció i poder : criminalització i repressió |
Amnistia denuncia: Impunidad de la tortura en España.
|
|
per Jordy |
03 des 2004
|
A.I. denuncia: impunidad total de los torturadores en España. |
Amnistia Int. ha publicado un informe en el que denuncia la tortura en España.Para AI. lo mas grave es la total impunidad que tienen los torturadores en casos probados ante el juez. Muchos torturados,(sobretodo inmigrantes)no han sido indemnizados a pesar de existir pruebas, y en otros casos la indemnización se ha basado en la ley de circulación de vehiculos,(alucinante) para establecer los daños cusados.La tortura no ha sido castigada por ninguno de los diferentes gobiernos,(incluidos los autonomos)y aunque segun A.I. no es sistematica detecta un incremento de malos tratos de tipo racista.Se puede leer este informe:"Acabar con la doble injusticia" en la pagina www.es.amnesty.org. |
Mira també:
http://www.es.amnesty.org |
This work is in the public domain |
Re: Amnistia denuncia: Impunidad de la tortura en España.
|
per ADECAF |
04 des 2004
|
Amnistia Internacional coneix des de l'any 1999 la situació de les presons catalanes i ha evitat dir ni una sola paraula contra els sindicats corporativistes a fi de no perjudicar la imatge internacional del govern Pujol.
Recordem que Amnistia Internacional es va fundar a Catalunya amb una campanya per denunciar l'empresonament de Pujol a un centre penitenciari franquista.
Amnistia es un grupet de progres nacionalistes que li ha fet la feina bruta al govern de Pujol mirant cap a un altre cantó cada cop que se li presentaven informes sobre mals tractes a les presons catalanes.
El senyor Jordi Muntaner i Maragall fou el primer a jugar al joc de tapar la merda. Ell va cesurar el primer informe d'ADECAF, presentat l'estiu de 1998. El va llençar a la paperera. Després aquest informe s'ha confirmat punt per punt i ha estat recolzat fins i tot per la Universitat de Barcelona.
Per tant, Amnistia fins i tot ha arribat a ignorar informes avalats per institucions de prestigi que van recolzar els informes ADECAF dels anys 1998, 1999 i 2000.
En aquests informes es denunciava que si no s'aturava el corporativisme sindical, el nombre de casos de mals tractes augmentaria de forma espectacular, com efectivament ha passat anys després i com tothom sap per la premsa que passa actualment.
Amnistia és moralment responsable del patiment dels presos, i sabem que ha actuat per política, pressionada per les autoritats pujolistes i la xarxa mafiosa que a Catalunya controla ONGs, jutjats, diaris, universitats, sindicats i altres organismes.
Amnistia Internacional té la responsabilitat de no haver aturat el corporativisme sindical que ha provocat l'actual crisi del sistema penitenciari català.
Amnistia Internacional, repleta d'independentistes, no ha volgut perjudicar organitzacions sindicals vinculades a aquesta ideologia política. Els mateixos que havien de ser denunciats estaven a la seu que els havia de denunciar.
Un espectacle penós que posa en qüestió la objectivitat e independència d'aquesta ONG oportunista i plena de trepas. |
Re: Amnistia denuncia: Impunidad de la tortura en España.
|
per ADECAF |
04 des 2004
|
Per a més informació
www.adecaf.com
Salut. |